موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 10 اردیبهشت 1403 به‌روز است.
آخرین به‌روزرسانی 19-12-1402

از معتبرترین برند‌های لوازم تعمیرات موبایل، می‌تونیم برند سانشاین (Sunshine) رو نام ببریم که محصولات اون در بین تعمیرکاران موبایل زبانزده و از کیفیت قابل توجهی برخورداره. این شرکت محصولات خودش رو به بیش از صد کشور دنیا صادر میکنه که از محصولات کمپانی سانشاین می‌تونیم به ابزار تعمیراتی همانند: هویه، پیچ‌گوشتی، سپراتور، مولتی‌متر، منبع تغذیه و… اشاره کنیم.
تو این ویدئو میخوایم کابل پاور SS-905A سانشاین رو بهتون معرفی کنیم. از این کابل می‌تونین به منظور تست باتری موبایل استفاده کنین. این کابل دارای کابل‌های FPC انعطاف‌پذیر و بادوام است و همچنین دارای کانکتور‌های متفاوتیست که میشه ازش برای گوشی‌های آیفون 5S تا 11 Pro Max و گوشی‌های سامسونگ استفاده کرد. با تماشای این ویدئو با کابل منبع تغذیه Sunshine SS-905A و ویژگی‌های اون بیشتر آشنا میشین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات