موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 14 اردیبهشت 1403 به‌روز است.
آخرین به‌روزرسانی 05-02-1403

به دنبال اجرای طرح آزمایشی «سامان‌دهی و ارتقای تعمیرکاران تلفن همراه» در استان تهران، طرح دیگری نیز اجرا خواهد شد. در این طرح تعمیرکاران موبایل آموزش می‌بینند و گواهینامه می‌گیرند. با اجرایی شدن این طرح، افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی تهران، جهت دریافت گواهینامه معتبر تعمیر گوشی موبایل اقدام کنند.

در این‌باره سیدحسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف کشور بیان کرد: در این طرح تعمیرکاران شخصی و یا فاقد مجوز برای کسب گواهینامه معتبر تعمیرات موبایل می‌توانند با مراجعه به صفحه رتبه‌بندی سایت اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی تهران و درج مشخصات، در آزمون شرکت کنند. در راستای اجرای سراسری این طرح، اتحادیه استان‌های مختلف نیز با اتاق اصناف ایران همکاری خواهند داشت.

ثبت نام طرح آموزش تعمیر موبایل به تعمیرکاران با گواهینامه معتبر

وی افزود: باتوجه به اطلاعات تعمیرکاران و میزان توانایی آن‌ها در زمینه تعمیر موبایل، افراد در سه سطح 1 ستاره، 2 ستاره و 3 ستاره رتبه‌بندی می‌شوند. تعمیرکاران موبایل با شرکت در یک آزمون عملی رایگان و یک آزمون کتبی، سنجیده می‌شوند و با کسب حداقل نمره در نظر گرفته شده، گواهینامه معتبر دریافت می‌کنند؛ ولی چنانچه شخصی موفق به کسب امتیاز حداقلی نشود، این امکان وجود دارد تا فرد را به آموزشگاه‌های مهارت‌افزایی برای تقویت مهارت تعمیر موبایل معرفی کنیم.

سادات حسینی درباره مزایای «طرح آموزش تعمیر موبایل به تعمیرکاران و ارائه گواهینامه معتبر تعمیر موبایل به آن‌ها» گفت: ازجمله مزایای این طرح دریافت کارنامه تائید شده از اتحادیه است که اعتماد مشتریان را به دنبال دارد. همچنین امکان پیگیری کار تعمیرکاران خاطی، از دیگر مزایای این طرح محسوب می‌شود؛ زیرا علاوه‌بر اینکه تلفن همراه دستگاهی شخصی و امنیتی است و همواره بیم افشای اطلاعات خصوصی افراد از طریق موبایل وجود دارد، به‌دلیل بالا بودن قیمت قطعات موبایل، احتمال خسارات مالی سنگین به‌علت تعمیر گوشی توسط اشخاص نابلد هم وجود دارد که اجرای این طرح سبب می‌شود تا چنانچه مشکلی پیش آمد، پیگیری امکان داشته باشد.

مرحله آزمایشی این طرح از سال ۱۴۰۳ آغاز شده و افراد متقاضی برای ثبت‌نام باید به سایت اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی تهران مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات