موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 8 اردیبهشت 1403 به‌روز است.
آخرین به‌روزرسانی 21-11-1402

چقدر با انواع نرم افزار تعمیرات موبایل آشنایی دارین؟ گاهی مشکلاتی که برای گوشی‌ها بوجود میاد، از قطعه گوشی نیست و مربوط به بخش نرم افزاری اون میشه. برنامه‌های تخصصی تعمیرات موبایل خیلی میتونن تو تعمیر به کارتون بیان و سرعت تعمیرات رو بالا ببرن. تعمیر گوشی‌های هوشمند از اون دست کارایی هست که میتونه بعضی وقتا زمان‌گیر باشه و برنامه‌های کامپیوتری مخصوص تعمیر موبایل، بخصوص اون اپ‌هایی که رایگان هستن، اینجاست که میتونن کمک‌کننده باشن. در ادامه چند نرم افزار تعمیرات موبایل رو که محبوبیت زیادی نزد تعمیرکاران گوشی دارن و بسیار کاربردی هستن، بهتون معرفی می‌کنیم.

نرم افزارهای Tenorshare

همونطور که تو ویدئو مشاهده کردین، برای تعمیرات نرم افزاری موبایل، برنامه‌های تعمیر موبایل شرکت tenorshare اعتبار و محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه اپ‌های تعمیراتی دارن و دسترسی بهشون هم راحت‌تره. کافیه برنامه مورد نظرمون رو مطابق با کاری که میخوایم انجام بدیم، دانلود و نصب کنیم. برای دانلود نرم افزارهای تعمیرات موبایل tenorshare هم می‌تونیم از وبسایت tenorshare.net استفاده کنیم.

با برنامه reiboot نسخه اندروید میشه با یه کلیک وارد fastboot mode ،recovery mode و download mode شد و یا 50 مشکل مختلف مربوط به کرش برنامه، سیاه شدن صفحه، گیر کردن گوشی روی لوگو و دیگر موارد رو رفع کرد. همچنین با نسخه آیفونی reiboot هم میشه با یه کلیک به حالت recovery mode وارد و یا خارج شد، سیستم عامل رو دانگرید کرد، ارورهای هنگام آپدیت یا restore آیفون توی iTunes رو برطرف و خیلی از مشکلات مربوط به سیستم عامل رو رفع کرد. غیر از این برنامه‌های کاربردی تعمیرات گوشی موبایل، برنامه‌های مخصوص دیگه مثل اپ‌های 4uKey و UltData هم وجود دارن که برای عبور password و frp، بازیابی اطلاعات پاک شده و آسیب دیده و… کاربردی هستن و هرکدوم میتونن تو موقعیت‌های مختلف مناسب باشن.

نرم افزارهای tenorshare برای تعمیرات موبایل

نرم افزارهای Itoolab

غیر از tenorshare، شرکتای دیگه‌ای هم هستن که برنامه‌های کاربردی خوبی ارائه می‌کنن. یکی از اونا، itoolab هست که برنامه‌های مختلفی برای انجام کارهایی متناسب با تعمیرات موبایل داره؛ مثلاً برنامه fixgo برای رفع مشکلات نرم افزاری ایفون و وارد شدن به حالت‌های recovery mode و… ، برنامه unlockgo برای باز کردن قفل صفحه و frp، برنامه کاربردی recoverygo برای برگردوندن اطلاعات و یه سری اپ کاربردی دیگه که میتونه به تعمیرکارای موبایل کمک کنه. همچنین شما می‌تونین برای دانلود نرم افزار تعمیر موبایل از شرکت itoolab، به وبسایت itoolab.com مراجعه کنین و اپ‌های موردنیاز خودتون رو دانلود کنین.

نرم افزارهای itoolab برای تعمیرات موبایل

نرم افزار 3utools

یکی دیگه از نرم افزارهایی که خیلی از تعمیرکارای موبایل ازش استفاده میکنن و پولی نیست، اپ 3utools هست. این اپ کاربردی مخصوص گوشیای آیفونه و میشه از وبسایت 3u.com اونو دانلود کرد. این اپ بجز قابلیت انجام خیلی از کارای کوچیک مثل: حذف فایل‌های اضافه، بک آپ گرفتن، ساخت زنگ آهنگ، انتقال اطلاعات و…، میشه باهاش عملیات فلش کردن و جیلبریک رو هم به راحت‌ترین شکل انجام داد.

نرم افزار 3utools برای تعمیرات موبایل

نرم افزار Odin

نرم افزار تخصصی بعدی، برنامه odin هست که مخصوص گوشی و تبلت‌های سامسونگه و از سایت odindownload.com قابل دسترسی هست. این اپ یکی از بهترین برنامه‌ها برای فلش کردن و نصب رام اختصاصی روی انواع گوشیای سامسونگه که آموزشای زیادی برای کار با اون به زبان‌های فارسی و انگلیسی وجود داره. اودین یه نرم افزار تعمیر گوشی سامسونگ سبک و کاربردی هست که کاربران زیادی در سراسر دنیا از اون استفاده میکنن. یکی از مزیت‌های برنامه odin این هست که بدون نصب بر روی سیستم عامل، میشه ازش استفاده کرد.

نرم افزار odin برای تعمیرات موبایل

البته یکی دیگه از برنامه‌هایی که تعمیرکاران برای گوشی‌های اندرویدی ازش استفاده میکنن، نرم افزار SP Flash Tool هست که البته صرفاً برای گوشی‌های اندرویدی که پردازنده MTK (مدیاتک) دارن قابل‌استفاده هست.

هرچند غیر از این مواردی که به اون‌ها اشاره شد، شرکتای دیگه‌ای مثل شرکت iMobie (ارائه دهنده نرم افزار Droidkit)، شرکت wondershare (ارائه دهنده نرم افزار dr.fone)، شرکت imyfone (ارائه دهنده نرم افزار fixppo) و… هم هستن که نرم افزارهای کاربردی برای تعمیرات موبایل میسازن؛ اما چون دسترسی بهشون راحت نیست و نسخه‌های رایگانشون قابلیت خاصی رو در اختیارمون قرار نمیدن، از پرداختن به اونا صرف‌نظر کردیم.

خلاصه اینکه…

تعمیرات تخصصی موبایل، به ابزار و نرم افزارهای حرفه‌ای و کاربردی نیاز داره تا بهترین نتیجه رو تعمیرکار بتونه از تعمیراتی که روی گوشی انجام میده بدست بیاره. ما توی این مطلب سعی کردیم 9 مورد از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای تعمیرات موبایل که به‌صورت رایگان قابل استفاده هستن رو بهتون معرفی کنیم. شما هم اگر برنامه کاربردی دیگه‌ای می‌شناسین، پیشنهاداتتون رو باهامون به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات