موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 10 اردیبهشت 1403 به‌روز است.
آخرین به‌روزرسانی 30-06-1402

بعضی از گوشی‌ها زمانی که وارد بازار میشن به‌دلیل اینکه قیمت مناسبی دارن، جزو دسته پرفروش‌ترین‌ گوشی‌ها قرار می‌گیرن که می‌تونیم بگیم گوشی‌های میان‌رده و حتی بعضی از گوشی‌های پایین‌رده از برند‌های سامسونگ، شیائومی و هوآوی و… جزو این گروه از گوشی‌ها به حساب میان. طبیعی هست که بعد از مدتی استفاده، این گوشی‌ها دچار مشکلاتی بشن و نیاز به تعویض بعضی از قطعات یا تعمیر داشته باشن. همین امر باعث میشه بعضی از قطعات مربوط به این سری از گوشی‌ها در بازه زمانی‌های مختلف و به‌صورت فصلی جزو قطعات موبایل پرتقاضا و پرفروش‌ قرار بگیرن. تاچ ال سی دی گوشی در دسته قطعاتی قرار میگیره که بیشترین میزان خرابی رو داره و معمولاً خرابی اون به این صورت هست که به تعویض و  خرید تاچ ال سی دی جدید نیاز پیدا میشه. در ادامه قراره درباره چندتا از پرفروش‌ترین مدل‌های تاچ ال سی دی سامسونگ صحبت کنیم.

تاچ ال سی دی سامسونگ A10

گوشی گلکسی A10 سامسونگ در ماه مارس 2019 معرفی شد .این گوشی دارای دوربین اصلی 13 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلیه. در مورد باتری گوشی سامسونگ گلکسی A10 هم باید بگیم این گوشی دارای باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپره و از شارژ سریع هم پشتیبانی نمی‌کنه و شارژ شدن این گوشی حدوداً 3 ساعت زمان میبره. صفحه نمایش گلکسی A10 از نوع IPS و اندازه آن 6.2 اینچ هست. نرخ تراکم پیکسلی در ال سی دی a10، مقدار 271 پیکسل بر اینچ و رزولوشن صفحه نمایشش 1520×720 هست که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ رو داره. مقدار روشنایی صفحه نمایش a10 به 430 نیت میرسه که در مجموع میتونیم بگیم رضایت‌‌بخشه. همچنین نسبت اندازه تاچ ال سی دی به کادر پنل جلویی گوشی چیزی حدود 81 درصده. همونطور که می‌دونین تاچ ال سی د‌ی‌های سامسونگ در کیفیت‌های مختلف در بازار موجودند و شما می‌تونین انواع کیفیت تاچ ال سی دی سامسونگ A10 رو از وبسایت آر ام جی اس ام تهیه کنین.

تاچ ال سی دی سامسونگ a10

برای خرید تاچ ال سی دی سامسونگ A10 با کیفیت شرکتی روی لینک زیر کلیک کنین:

تاچ ال سی دی سامسونگ A10s

گوشی سامسونگ A10s به عنوان نسخه بروزرسانی شده از گوشی سامسونگ A10 در نظر گرفته شده که تغییراتی در زمینه باتری و حسگر اثر انگشت داشته. از نظر وزنی می‌تونیم بگیم که گوشی A10s گوشی سبک وزن و دارای ضخامت قابل قبولیه. سنسور اثر انگشت در قاب پشتی گوشی قرارگرفته و جنس گوشی هم پلاستیکی هست اما به علت ساختار براقی که داره به‌راحتی اثر انگشت روی اون باقی میمونه. ساختار ناچ اون به‌صورت قطره‌ای هست و درباره حاشیه صفحه نمایش نسبت به پنل جلویی گوشی هم می‌تونیم بگیم که حاشیه صفحه نمایش زیاده و 80 درصد از فضای پنل جلویی به ال سی دی اختصاص داده شده. نمایشگر این گوشی 6.2 اینچی و از نوع IPS هست و در مورد نمایش رنگ‌ها باید بگیم که این صفحه نمایش رنگ سفید رو به خوبی نمایش میده اما تقریباً عملکرد بسیار بالایی در نمایش رنگ مشکی نداره. این نمایشگر دارای رزولوشن 1520×720 هست. صفحه نمایش نرخ تراکم پیکسلی 271 پیکسل در اینچ داره و میزان روشنایی ال سی دی A10s هم حداکثر به 430 نیت میرسه که البته ممکنه در محیط‌هایی که روشنایی زیاده و یا نور خورشید هست، کاربر برای کار با گوشی دچار مشکل بشه. شما می‌تونین تاچ ال سی دی سامسونگ A10s رو با کیفیت دلخواه از فروشگاه اینترنتی آر ام جی اس تهیه کنین

تاچ ال سی دی سامسونگ a10s

برای خرید تاچ ال سی دی سامسونگ A10s با کیفیت شرکتی روی لینک زیر کلیک کنین:

تاچ ال سی دی سامسونگ A11

از نظر طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A11 از جنس پلاستیک ساخته شده و حسگر اثر انگشت رو می‌تونین در پنل پشت گوشی ببینین. دوربین سلفی گوشی در قسمت چپ و بالای صفحه نمایش دیده میشه. در مورد صفحه نمایشش هم باید بگیم که پنل نمایشگر از نوع IPS و دارای تراکم پیکسلی 268 پیکسل بر اینچ هست. رزولوشن صفحه نمایش 1520×720 و اندازه نمایشگر 6.4 اینچیه. نمایشگر این گوشی به‌دلیل بک لایتی بودن نوع ال سی دی دارای روشنایی قابل قبولی هست و رنگ‌ها رو خوب نشون میده و در کل می‌تونیم بگیم صفحه نمایش از کیفیت بالایی داره؛ اما اندازه اون در مقایسه با رقبای هم‌رده خودش مثل شیائومی Redmi note 8 ، کمی بزرگتره. شما می‌تونین تاچ ال سی دی سامسونگ A11 رو در کیفیت‌های مختلف از وبسایت آر ام جی اس ام خریداری کنین.

تاچ ال سی دی سامسونگ a11

برای خرید تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی A11 با کیفیت شرکتی میتونین روی لینک زیر کلیک کنین:

تاچ ال سی دی سامسونگ A12

این گوشی اواخر سال 2020 به بازار عرضه شد. درباره ساختار این گوشی می‌تونیم بگیم که سامسونگ گلکسی  A12 از جنس پلاستیک ساخته شده و اثر انگشت روی اون باقی نمی‌مونه. همچنین فریم دور گوشی هم از جنس پلاستیکه. نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی A12 حدود 83 درصد از پنل جلویی گوشی رو در اختیار داره و دوربین سلفی هم در ناچ بالای گوشی قرار گرفته. باتوجه به این درصد میشه گفت که درصد قابل توجهی از پنل جلویی گوشی رو حاشیه‌ها در بر گرفتن. صفحه نمایش سامسونگ A12،  6.5 اینچ و از نوع IPS هست. همچنین این صفحه نمایش دارای رزولوشن 720*1600 و تراکم پیکسلی 264 ppi  هست. نمایش رنگ نمایشگر این گوشی به این صورته که رنگ سفید رو به‌خوبی نشون میده. سنسور Auto Brightness ممکنه در این گوشی عملکرد سریع و مناسبی از خودش نداشته باشه و گاهی اوقات در حین تغییر روشنایی، زمانی‌که کاربر از یک محیط پرنور به محیط کم‌نور وارد بشه، یه کم طول بکشه تا نور رو متناسب با محیط تنظیم کنه. شما می‌تونین تاچ ال سی دی سامسونگ A12 رو در کیفیت‌های مختلف از فروشگاه ما تهیه کنین.

تاچ ال سی دی سامسونگ a12

برای خرید تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی A12 با کیفیت شرکتی روی لینک زیر کلیک کنین:

تاچ ال سی دی سامسونگ A23

از نظر طراحی ، جنس بدنه گوشی سامسونگ گلکسی A23 پلاستیکی و براقه و به دلیل همین براق بودن ممکنه اثر انگشت روی اون باقی بمونه. حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور و در سمت راست قرار گرفته. این گوشی به سیستم تشخیص چهره مجهزه که عملکردی معمولی داره. اندازه تاچ ال سی دی 6.6 اینچ هست که صفحه نمایش 83 درصد از پنل جلویی گوشی رو در بر گرفته و مثل گوشی A12 ، نسبت حاشیه‌ها به صفحه نمایش زیاده و دوربین سلفی در ناچ پنل جلو داره. برای محافظت از صفحه نمایش، سامسونگ از Corning Gorilla Glass 5 استفاده کرده. صفحه نمایش دارای پنل IPS هست اما با این وجود شاید بتونیم بگیم از زوایای مختلف نمیشه دید خوبی به صفحه نمایش داشت. رزولوشن ال سی دی 1080*2408 و تراکم پیکسلی اون 400  پیکسل بر اینچ هست. صفحه‌نمایش گلکسی A23 دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتزه و  میزان روشنایی نمایشگر در حالت نور خودکار به 410 نیت میرسه که میشه گفت که این مقدار برای فضاهای باز و زیر نورخورشید مناسب و کافی نیست. شما همکاران گرامی برای خرید تاچ ال سی دی سامسونگ A23 در کیفیت‌های مختلف می‌تونین از طریق فروشگاه اینترنتی آر ام جی اس ام اقدام کنین.

تاچ ال سی دی سامسونگ a23

برای خرید تاچ ال سی سامسونگ گلکسی A23 با کیفیت شرکتی میتونین روی لینک زیر کلیک کنین:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات