موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 10 اردیبهشت 1403 به‌روز است.
آخرین به‌روزرسانی 16-05-1402

تعمیرات موبایل جزو مشاغل کاربردی و پرطرفدار در ایران محسوب میشه و حتی میتونه در ردیف مشاغل پردر‌آمد هم قرار بگیره. یکی از مواردی که برای انجام فعالیت‌های مرتبط با تعمیرات موبایل مهمه و باید در نظر گرفته بشه، استفاده از ابزار تعمیرات مناسب و باکیفیت مثل منبع تغذیه، هیتر، هویه، سپراتور و… هست. برای خرید ابزار مناسب ویژگی‌هایی مثل قیمت، برند، کیفیت، کارایی و… مورد توجه قرار میگیره و طبیعتاً هرچی شما از ابزاری استفاده کنین که دارای کیفیت مناسب‌تری باشه، کیفیت کار شما هم افزایش پیدا میکنه. اگر شما جزو دسته افرادی هستین که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارین و یا حتی به تازگی با این حرفه آشنا شده باشین، ممکنه این نکته رو بدونین که به‌صرفه‌ترین ابزار در بازار ایران، ابزار تعمیرات چینی است. برند‌های مختلفی در زمینه تولید و یا صادرات ابزار تعمیرات موبایل فعالیت می‌کنن و هرکدوم مزایا و معایب خودشون رو دارن که از جمله اونا می‌تونیم برند‌های سانشاین، کوییک، مکانیک، یاکسون و سوگون رو معرفی کنیم. در ادامه به تفکیک درباره بهترین مارک ابزار و لوازم تعمیرات موبایل صحبت می‌کنیم و به مزایا و معایب هر کدوم می‌پردازیم.

برند سوگون (Sugon) :

اولین برندی که قراره در موردش صحبت کنیم برند سوگون هست. برند سوگون یه برند چینیه که اگه بخوایم اونو از نظر مدت زمانی که که وارد بازار ایران شده با بقیه برند‌های ابزار تعمیرات مقایسه کنیم، باید بگیم نسبت به اونا قدمت کمتری داره و زمان زیادی از ورودش به ایران نمیگذره و به‌خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسب تونسته جایگاه مناسبی رو در بازار ایران به دست بیاره. از نظر سطح کیفیت، می‌تونیم این برند رو تقریباً هم سطح با برند‌های مکانیک و یا کوییک در نظر بگیریم. از ویژگی‌های مثبت محصولات سوگون، قیمت مناسب و اقتصادی بودن آن‌هاست که باعث شده این برند طرفدارای خودش رو در بین کشورهایی مثل ایران، هند، پاکستان و… داشته باشه و در حال رسیدن به برندی موفق در بازار جهانی باشه. از محصولات این برند می‌تونیم انواع منبع تغذیه، هیتر، هویه و… رو نام ببریم.

معرفی برند سوگون از بهترین مارک لوازم تعمیرات

برند سانشاین (Sunshine) :

برند سانشاین جزو یکی از برند‌های معتبر و شناخته شده در زمینه فروش ابزار تعمیرات موبایل به حساب میاد. این شرکت که در سال 1998 تاسیس شده، نه تنها در بازار ایران، بلکه در کشور‌های دیگه هم طرفدارای خودش رو داره و طبق ادعای خودش، محصولاتش رو به بیش از 100 کشور صادر میکنه. از دلایل محبوبیت این برند می‌تونیم به کیفیت خوب و قابل قبول محصولاتش اشاره کنیم. تنوع کالایی محصولات برند سانشاین در زمینه ابزار تعمیرات موبایل قابل‌توجه هست. شما می‌تونین کوچکترین ابزار تعمیرات شامل انواع پیچ گوشتی، چهارسو، پنس، گیره نگهدارنده و… تا انواع سپراتور، منبع تغذیه، هویه، اولتراسونیک، لوپ و… رو در بین کالاهای تولیدی این برند مشاهده کنین.

معرفی برند سانشاین از بهترین مارک لوازم تعمیرات موبایل

برند مکانیک (Mechanic) :

برند مکانیک نسبت به برند‌هایی که در این مطلب در موردشون صحبت می‌کنیم یه کم جدید‌تره. این شرکت چینی کار خودش رو از سال 2007 آغاز کرده و معمولاً تعمیرکار‌ای موبایل این برند رو با ابزار‌های مصرفی مثل سیم لحیم، روغن فلکس، خمیر قلع، سیم جامپر و… میشناسن. از دیگر زمینه‌های فعالیت این برند می‌تونیم به طراحی و تولید لوپ، پنس، هاب شارژ، شابلون آی سی، سپراتور و مولتی متر هم اشاره کنیم.

معرفی برند مکانیک از بهترین مارک لوازم تعمیرات موبایل

برند کوییک (Quick) :

شاید بتونیم به جرئت بگیم که برند کوئیک جزو یکی از قدیمی‌ترین برند‌های ابزار تعمیرات موبایل به حساب میاد. این برند که در سال 1994 تأسیس شده، تمرکز اصلی خودش رو روی تولید هیتر هویه‌ گذاشته و اکثر تعمیرکار‌های موبایل در ایران هم این برند رو به‌خاطر هیتر هویه‌هاش میشناسن. از معروف‌ترین محصولات این برند می‌تونیم به هویه دیجیتال کوییک Ts1200A و هیتر دیجیتال کوییک Tr1300A اشاره کنیم.

معرفی برند کوییک از بهترین مارک لوازم تعمیرات موبایل

برند یاکسون (Yaxon) :

افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارن، برند یاکسون رو میشناسن و با محصولاتش آشنایی دارن چون یاکسون جزو قدیمی‌ترین برند‌های موجود در بازار در زمینه تولیدات و فروش ابزار تعمیرات موبایل محسوب میشه و علاوه‌بر تنوع محصولی که داره، اکثر تعمیرکار‌ا این برند رو به‌خاطر لوپ‌های با کیفیتش میشناسن. از سری این لوپ‌ها می‌تونیم به AK33 که یک لوپ سه چشم هست و زوم مناسبی هم داره و امروزه اکثر تعمیرکار‌های موبایل از اون استفاده میکنن، اشاره کنیم. از دیگر محصولات این برند می‌تونیم مولتی‌متر، التراسونیک، سپراتور، هیتر، هویه و… رو نام ببریم.

معرفی برند یاکسون از بهترین مارک لوازم تعمیرات موبایل

جمع بندی

علاوه‌بر تمام برند‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، برند‌های دیگه‌ای هم هستن که در زمینه ابزار تعمیرات موبایل فعالیت دارن که از بین اونا می‌تونیم به برند‌های ریلایف، کیمی و… اشاره کنیم که اونا هم کیفیت خوبی دارن و اقتصادی هستن. فروشگاه آر ام جی اس ام دارای مجموعه کاملی از انواع ابزار تعمیرات موبایل هست و شما همکاران عزیز می‌تونین ابزار تعمیرات موردنظر خودتون رو از تمام برند‌هایی که نام بردیم، از سایت ما تهیه کنین.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات