خرید صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌پذیر است
موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 28 اردیبهشت 1403 به‌روز می باشد
آخرین به‌روزرسانی 10-02-1402

بر اساس گزارش‌هایی که از خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده، بزودی شرکت اپل ساخت بخشی از تراشه‌های سفارشی موردنیاز خود را به یکی از کارخانه‌های واقع در آمریکا واگذار می‌کند.
تیم کوک؛ مدیرعامل اپل بیان کرد: تقریباً در سال 2024 میلادی کمپانی اپل بخشی از تراشه‌ها را در یکی از کارخانه‌های واقع در ایالات متحده آمریکا خواهد ساخت. در این راستا مدیرعامل اپل افزود: ما تصمیم داریم از کارخانه‌ای در آریزونا خرید کنیم که این مجموعه سال 2024 راه‌اندازی می‌شود و مطمئن هستیم که با آشکارتر شدن این تصمیم، در آینده از کارخانه‌های اروپایی هم تراشه‌های خود را تأمین خواهیم کرد.

شما همکاران گرامی میتونین برای خرید هر یک از محصولات با قیمت عمده به لینک‌های زیر مراجعه کنین :

هرچند کوک توضیحات بیشتری درباره این تصمیمات ارائه نکرد؛ اما این احتمال وجود دارد که وی به یکی از کارخانه‌های TSMC در آریزونا اشاره می‌کند و بزودی استفاده از قطعات آمریکایی در محصولات اپل آغاز خواهد شد.
تأمین‌کننده انحصاری پردازنده‌های اپل، شرکت تراشه‌سازی تایوانی TSMC است که این امپراتوری و غول بزرگ فناوری، از تراشه‌های سری A و M در همه محصولات خود بهره می‌برد و طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ نیوز، کارخانه TSMC چینی همان کارخانه ایست که سال 2024 راه‌اندازی می‌شود و کار خود را با ساخت و تولید پردازنده‌هایی با مشخصات لیتوگرافی ۵ نانومتری آغاز می‌کند.

همایش اپل

منبع خبر: 9to5mac.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات