خرید صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌پذیر است
موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 28 اردیبهشت 1403 به‌روز می باشد
آخرین به‌روزرسانی 01-09-1401

بر اساس اعلام اپل، قابلیت ارتباط ماهواره‌ای برای آیفون 14 فعال شده است.
طبق اعلام رسمی کمپانی اپل، امکان ارسال پیام اضطراری برای گوشی‌های سری آیفون14 میسر شده و کاربران این گوشی‌ها در کشورهای کانادا و ایالات متحده آمریکا می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند. همچنین در ماه دسامبر، کاربران کشور آلمان، بریتانیا، فرانسه و ایرلند هم خواهند توانست به این ویژگی دسترسی داشته باشند.
چند ماه قبل طی مراسم معرفی سری آیفون 14 در ماه سپتامبر، اپل از قابلیت جدید تماس ماهواره‌ای از طریق گوشی‌های سری iPhone 14 خبر داده بود و چند روز قبل اعلام کرد در ماه نوامبر این قابلیت امکان اجرایی شدن دارد که اکنون زمان آن رسیده است. حال با این بروزرسانی پشتیبانی از تماس اضطراری ماهواره‌ای، گوشی کاربر برای استفاده از این ویژگی جدید لازم است که به سیستم عامل IOS 16.1 مجهز باشد تا هنگام دسترسی نداشتن به نت و آنتن، فرد بتواند پیام اضطراری بفرستد. طبق تصمیمات اتخاذ شده توسط اپل، این قابلیت فوق‌العاده به مدت 2 سال رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد و بعداً برای بهره‌گیری از این ویژگی، باید هزینه اشتراک پرداخت شود.
قابلیت برقراری ارتباط ماهواره‌ای آیفون 14، به دید مستقیم از افق و شرایط ایده‌آل نیاز دارد که در این حالت ارسال پیام 15 ثانیه طول می‌کشد و در غیر اینصورت مدت زمان بیشتری برای ارسال پیام لازم است.

ارسال پیام ماهواره‌ای آیفون 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات