خرید صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌پذیر است
موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 24 اردیبهشت 1403 به‌روز می باشد
آخرین به‌روزرسانی 01-09-1402

طبق اطلاع‌رسانی‌ای که سامسونگ در یکی از پست‌های وبلاگ خود انجام داده، علاوه‌بر رونمایی از هوش مصنوعی گلکسی با یکسری قابلیت‌های ویژه، اعلام کرده این هوش مصنوعی تا سال آینده ارائه می‌شود و احتمال دارد که گوشی‌های S24 سامسونگ به آن مجهز باشند.

یکی از قابلیت‌های این هوش مصنوعی، امکان همزمان ترجمه مکالمات است. طبق گفته سامسونگ، هوش مصنوعی جامع گلکسی برای موبایل می‌تواند تجربه همزمان AI توسعه یافته توسط سامسونگ و حتی دیگر سردمداران این صنعت را برای کاربران هوش مصنوعی گلکسی فراهم کند و در نتیجه تحولی شگرف در تجربه استفاده روزانه از موبایل را به ارمغان بیاورد.

این قابلیت جدید AI Live Translate Call امکان ترجمه همزمان تماس‌ها را دارد و از طریق برنامه موبایل سامسونگ اجرا می‌شود. با این ویژگی کاربران می‌توانند تماس‌های متنی و صوتی را به‌طور همزمان در موبایل ترجمه کنند. این احتمال وجود دارد که این ویژگی در گوشی گلکسی اس 24 سامسونگ قابل استفاده باشد؛ به عبارتی هوش مصنوعی مولد، بخش مهمی از این گوشی خواهد بود.

هوش مصنوعی گلکسی s24

در همین راستا کمپانی سامسونگ فهرست زبان‌هایی که توسط هوش مصنوعی جدید Samsung Galaxy S24 پشتیبانی می‌شود را اعلام کرده است. انتظار می‌رود این سری از گوشی سامسونگ به ابزار Gauss که در رویداد AI Forum ۲۰۲۳ معرفی شد، مجهز شود. طبق گفته Tech_Reve، فعلاً هوش مصنوعی سامسونگ Gauss، زبان‌های اسپانیایی، چینی، کره‌ای، انگلیسی، فرانسوی و ژاپنی را پشتیبانی می‌کند؛ این در حالیست که چت‌بات هوش مصنوعی گوگل قابلیت پشتیبانی از زبان‌های بسیاری ازجمله فارسی را دارد. حال باید منتظر افزوده شدن زبان‌های دیگر، ازجمله زبان فارسی به این هوش مصنوعی سامسونگ باشیم؛ چراکه پشتیبانی از زبان‌های زنده دنیا اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند باعث شود تا این هوش مصنوعی در بین کشورهای مختلف جایگاه ویژه‌تری داشته باشد.

منبع: news.samsung.com

2 دیدگاه برای “هوش مصنوعی گلکسی و ترجمه همزمان تماس‌ها”

  1. واقعأ دستتون درد نکنه از اینکه این همه اطلاعات و آگاهی را با دیگران به اشتراک میگذارید؛خیلی برام جالب بود؛
    تنها سایتی را دیدم که اینجور اطلاعات بروز را انتشار میده
    با آرزوی موفقیت

    • سلام . وقتتون به خیر
      خوشحالیم که اطلاعات براتون مفید واقع شده. نظرات شما بازدیدکنندگان محترم همیشه مایه امید، دلگرمی و راهنمای ما خواهد بود.
      براتون آرزوی موفقیت داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات