خرید صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌پذیر است
موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 24 اردیبهشت 1403 به‌روز می باشد

طبق اطلاعاتی که از مشخصات گوشی گلکسی s24 اولترا سامسونگ انتشار یافته، انتظار می‌رود دوربین این سری از گوشی سامسونگ بتواند از کهکشان و سحابی‌ها هم عکس‌برداری کند.

همانطور که می‌دانید قابلیت عکسبرداری از ماه با جزئیات زیاد، یکی از ویژگی‌های گوشی گلکسی s23 اولترا بود که بسیار سر و صدا به پا کرد و حالا باتوجه به ارتقای دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra، طبیعیست که عکاسی از کهکشان‌ها دور از انتظار نباشد و قدرت عکاسی گلکسی s24 اولترا یک گام از به نمایش گذاشتن پستی و بلندی‌های ماه فراتر رود.

عکسبرداری از ماه با گوشی اس 24 اولترا

سامسونگ هرساله توانسته قدرت دوربین گوشی‌های خود را افزایش دهد و اگر واقعاً چنین اتفاقی بیفتد که بتوان با این گوشی پرچمدار سامسونگ به رصد ستارگان مشغول شد، می‌توان گفت که این گوشی اولین گوشی هوشمند است که در جهان توانسته به چنین قابلیتی مجهز شود.

با ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های جدید، آن‌ها کم‌کم این امکان را پیدا کردند که بتوانند از ستارگان کم‌نور در آسمان شب عکسبرداری کنند؛ ولی هنوز نتوانستند به جای تلسکوپ به رصد کهکشان‌ها بپردازند. باتوجه به شایعاتی که درباره گوشی اس24 اولترا منتشر شده، دوربین این گوشی مجهز به یک مجموعه چهارگانه تله‌فوتو با محدوده‌های زوم 2x ،3x، 5x و 10x است. همچنین زوم فضایی (Space Zoom) 100 برابری گوشی S24 Ultra یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این موبایل به حساب می‌آید که می‌تواند محدوده زوم مدنظر برای به نمایش گذاشتن جزئیات سحابی‌ها و کهکشان را فراهم کند. البته اگر کمپانی سامسونگ تصمیم داشته باشد از چنین قابلیتی استفاده کند، احتمالاً باید از هوش مصنوعی بهره ببرد؛ زیرا سامسونگ مدت زمانیست در حال تبلیغ قابلیت‌های Galaxy AI است و دور از ذهن نخواهد بود اگر برای عکاسی نجومی از کهکشان و سایر اجرام آسمانی، از هوش مصنوعی انحصاری خودش استفاده کند. اما سؤالی که هنوز جواب دقیقی برای آن بیان نشده، مشخصات دوربین تله فوتو دوم است؛ چراکه هنوز مشخص نیست آیا این دوربین به لنز زوم اپتیکال 5x تغییر می‌کند و یا همچنان 10x باقی خواهد ماند.

ناگفته نماند که هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی و عرضه این گوشی از سوی شرکت سامسونگ اعلام نشده، اما طبق گزارشاتی که البته هنوز مورد تأیید قرار نگرفته، احتمال دارد گوشی سامسونگ s24 اولترا در تاریخ 17 ژانویه 2024 به‌طور رسمی معرفی شود و پس از چند روز روانه بازار گردد.

منبع خبر: www.msn.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات