خرید صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌پذیر است
موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 24 اردیبهشت 1403 به‌روز می باشد

بر اساس رده‌بندی برترین برندهای سال 2023 که توسط اینتربرند اعلام شده، اپل برای یازدهمین سال پیاپی توانست در صدر قرار بگیرد.

طبق این رتبه‌بندی، 5 برند برتر همگی در حوزه تکنولوژی هستند. اغلب برندها نسبت به سال گذشته رکود داشتند و عواملی مانند پیش‌بینی ضعیف بازار، فقدان ذهنیت رشد و رهبری ضعیف در این رکود تأثیرگذار بوده است. در میان این برندها کمترین رشد برای آن دسته از برندهاییست که صرفاً در یک حوزه فعالیت داشتند؛ به عبارت دیگر برندهایی که به برند بیشتر از محصول اهمیت می‌دادند، ارزش برند آن‌ها رشد بیشتری داشته است. در سال 2022 نرخ رشد ارزش تمام برندها 16% بوده که امسال 5.7% رشد داشته و نیز شاخص ارزش برندها _منظور ارزش بازار شرکت‌ها نیست_ حدوداً از 3.1 تریلیون دلار به 3.3 تریلیون دلار رسیده است.

بر اساس گزارش اینتربرند، 5 برند برتر سال 2023 به‌ترتیب: برندهای اپل، مایکروسافت، آمازون، گوگل و سامسونگ هستند. همانطور که مشاهده می‌کنید برند سامسونگ رتبه پنجم را به خود اختصاص داده و برای چهارمین سال متوالی هست که در بین 5 برند برتر جهان از آن نام برده می‌شود. همچنین ارزش برند سامسونگ نسبت به سال 2022، 4% رشد داشته و به 91.4 میلیارد دلار رسیده است. در ادامه می‌توانید بر اساس گزارش اینتربرند، لیست 100 برند برتر امسال را مشاهده کنید:

برترین برندهای 2023برترین برندهای 2023

منبع: www.prnewswire.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات