به علت انبارگردانی از 14 الی 17 فروردین ثبت سفارش امکان‌پذیر نیست
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

امروزه با افزایش امکانات گوشی‌های هوشمند، میزان شارژ مصرفی اونا هم افزایش پیدا کرده و تموم شدن شارژ گوشی یکی از چالش‌های مهم برامون محسوب میشه، به خصوص زمانی که به شارژر یا برق دسترسی نداشته باشیم یا مثل وقتایی که تو سفریم.
برند باوین به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برند‌های تولید‌کننده‌ لوازم جانبی چینی محسوب میشه. ازجمله تولیدات این برند می‌تونیم به انواع کله شارژر، کابل شارژ، هدست و پاوربانک اشاره کنیم. ما تو این ویدئو قراره به معرفی پاوربانک PC-151S، یکی از تولیدات این برند بپردازیم. پاوربانک Bavin PC-151S دارای ظرفیت 20000 میلی‌آمپر، دو پورت خروجی USB 2 آمپر و پورت MicroUSB به منظور شارژ پاوربانک هست. نمایشگر درصد شارژ و سوییچ هوشمند دیجیتال از قابلیت‌های این محصول محسوب میشه. این پاوربانک رو در دو رنگ سفید و مشکی می‌تونین تهیه کنین. با تماشای این ویدئو با پاوربانک باوین PC-151S بیشتر آشنا میشین و قطعاً به یکی از گزینه‌های انتخابی خرید براتون تبدیل میشه.

امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات