به علت انبارگردانی از 14 الی 17 فروردین ثبت سفارش امکان‌پذیر نیست
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

تا حالا شده بخواین گوشی اندرویدی خودتون رو به وسیله کامپیوتر کنترل کنین یا مثلا خواسته باشین فایلی رو از گوشیتون به کامپیوتر انتقال بدین اما به کابل دسترسی نداشته باشین و ندونین از چه راه دیگه‌ای میشه این کار رو انجام داد؟!
یکی از نرم‌افزار‌هایی که به وسیله‌ اون می‌تونیم مدیریت کامل گوشی اندرویدی خودمون رو در محیط ویندوز داشته باشیم، AirDroid هست. این برنامه قابلیت‌های زیادی در اختیارتون قرار میده، ازجمله مدیریت برنامه‌هایی که روی گوشیتون نصب شده، مدیریت تنظیمات گوشی مثل تعویض زنگ تماس، مدیریت پیام‌ها یا حتی ارسال و دریافت اونا و… .
یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه، اینه که لازم نیست روی کامپیوتر خودتون برنامه‌ای نصب کنین و به راحتی میتونین فقط با استفاده از مرورگرتون از اون استفاده کنین. با تماشا این ویدئو، با نحوه انتقال فایل و قابلیت‌های دیگه این نرم‌افزار آشنا میشین.

امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات