موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 4 اردیبهشت 1403 به‌روز است.
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

همون‌طور که می‌دونین حفظ امنیت و اطلاعات خصوصی از اهمیت زیادی برخورداره و از اونجایی که معمولاً ما اطلاعات شخصی زیادی رو روی گوشی تلفن همراهمون نگهداری می‌کنیم، باید حواسمون به امنیت گوشی و اطلاعاتمون باشه. احتمالاً برای شما هم پیش اومده که خواستین گوشی موبایلتون رو در اختیار فردی قرار بدین اما نگران اطلاعاتی مثل عکس‌ها و فایل‌های شخصیتون بودین. راه‌های مختلفی برای محدود کردن دسترسی افراد به فایل‌های شخصی داخل گوشی وجود داره؛ مثلاً اینکه شما می‌تونین برای برنامه‌های خاصی که شامل اطلاعات شخصیتون هست رمز بذارین. برای این کار تو اکثر گوشی‌های اندرویدی قابلیتی به نام App Lock وجود داره که به راحتی می‌تونین با استفاده از اون، برای برنامه‌‌های مورد نظرتون یه پسورد تعیین کنین یا اینکه می‌تونین از قابلیت Secure Folder تو گوشی‌های سامسونگ استفاده کنین. اگر هم برای قفل کردن برنامه‌ها به امکانات بیشتری نیاز داشتین می‌تونین از برنامه‌هایی مثل AppLock، Applock pro و Super Security برای اندروید و Locker، BioLockDown و Applock برای IOS استفاده کنین.
با تماشای این ویدئو با ترفند‌های رمزگذاری و افزایش امنیت برنامه‌ها و فایل‌های شخصیتون، هم در اندروید و هم IOS آشنا می‌شین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات