به علت انبارگردانی از 14 الی 17 فروردین ثبت سفارش امکان‌پذیر نیست
آخرین به‌روزرسانی 21-03-1402

گوشی تلفن همراه از زمانی که اختراع شده تا به امروز تغییرات ظاهری فراوانی داشته. شرکت‌های بزرگی سعی داشتن با تغییرات ظاهری عجیب و غریب تحول بزرگی در صنعت تلفن همراه ایجاد کنن اما اینطور که از شکل ظاهری گوشی‌هایی که امروزه استفاده می‌کنیم مشخصه، این تغییرات عجیب و غریب خیلی هم موفق نبودن.
نوکیا جزو معدود شرکت‌هایی هست که وقتی به تاریخچه طراحی اون نگاه می‌کنیم متوجه می‌شیم این کمپانی هم طرفدار‌ طراحی‌های خاص و عجیب غریب بوده اما جالبه که انگار این طراحی‌های متفاوت زیاد طرفدار نداشتن و اکثر افراد طرفدار گوشی‌های هوشمند با شکل ظاهری امروزی هستن.
با تماشا این ویدئو می‌تونین با چند تا از عجیب‌‌ترین گوشی‌های نوکیا مثل: نوکیا 7600، نوکیا 6810، نوکیا 5510، نوکیا 3650، نوکیا N93، نوکیا 7280، نوکیا 8910i، نوکیا 3250، نوکیا 7900 و کنسول N-Gage که از نظر ظاهری کاملاً متفاوت هستن آشنا بشین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات