موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 4 اردیبهشت 1403 به‌روز است.
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

گاهی اوقات ممکنه با مشکلاتی مثل کندی یا هنگ کردن گوشی مواجه بشین. دلایل زیادی میتونه باعث کاهش سرعت عملکرد گوشی بشه؛ از جمله پر شدن حافظه اصلی و حافظه رم. اگه تعداد برنامه‌هایی که روی گوشیتون نصب کردین زیاد باشه و یا برای مدت زمان طولانی باشه که دارین از اونا استفاده می‌کنین، ممکنه حجم اطلاعات ذخیره شده تو حافظه رم گوشیتون زیاد بشه که یعنی همون اطلاعاتی که توسط برنامه‌ها کش شده (cache)؛ کش مجموعه‌ای از اطلاعات اپلیکیشناس که تو حافظه گوشی ذخیره می‌شه و مسئولیت اصلیش بالا بردن سرعت اجرا و عملکرد برنامه‌هاست.
خب برای برطرف کردن این مشکل راه‌های متفاوتی وجود داره مثل استفاده از اپلیکیشن‌های بهینه‌ساز حافظه گوشی؛ اما شما به راحتی می‌تونین خودتون مشکل حافظه گوشی رو برطرف کنین. یکی از کارهایی که می‌تونین انجام بدین اینه که آرشیو دانلود گوشیتون رو بررسی کنین و فایل‌هایی که نیاز ندارین رو حذف کنین یا اینکه به راحتی از قسمت Storage گوشی هر نوع فایلی رو که نیاز ندارین حذف کنین. با تماشای این ویدئو با راه‌های پاکسازی و بهینه‌سازی حافظه در گوشی‌های اندروید و آیفون شنا میشین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات