به علت انبارگردانی از 14 الی 17 فروردین ثبت سفارش امکان‌پذیر نیست
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

خیلی از ما به گرفتن عکس‌های سلفی عادت کردیم و طبیعتاً در اکثر مواقع از گوشی‌های هوشمندمون برای گرفتن عکس‌های سلفی استفاده می‌کنیم. می‌تونیم بگیم در سال‌های اخیر کیفیت دوربین سلفی گوشی‌ها افزایش چشمگیری داشته و همین امر به گرفتن سلفی‌هایی با کیفیت بالاتر و بهتر منجر شده. برای اینکه عکس سلفی جذاب‌تری داشته باشیم لازمه یه سری نکات رو رعایت کنیم. به عنوان مثال یکی از فاکتور‌هایی که در زیبایی عکسمون خیلی تأثیر داره، توجه به زاویه دوربینه. اگر گوشی رو یه کم بالاتر از سرمون بگیریم، چشمامون بزرگتر و بینیمون کوچیکتر به نظر میاد؛ اگرم گردنمونو به سمت جلو ببریم، باعث میشه فکمون کوچیک نیفته. همچنین فاکتور بعدی که خیلی مهمه، نوره؛ مثلاً نور طبیعی صبح زود، نزدیک غروب و یا وقتی هوا ابریه، واسه عکاسی عالیه.
با تماشای این ویدئو قراره کلی ترفند کاربردی برای گرفتن یه سلفی حرفه‌ای رو بهتون آموزش بدیم که ازین به بعد بتونین به راحتی با این تکنیک‌ها از خودتون عکس سلفی بگیرین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات