موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 6 اردیبهشت 1403 به‌روز است.

آموزش تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A

معرفی و بررسی هویه Quick TS1200A

آخرین به‌روزرسانی 16-01-1403

هویه یکی از کاربردی‌ترین ابزار تعمیرات موبایل هست که با استفاده از اون تعمیرکار میتونه اتصالات حساس بین قطعات موبایل رو انجام بده. حال اگر هویه‌ای که از اون استفاده میشه هوشمند و حرفه‌ای باشه، نتیجه کار بسیار مطلوب‌تره و پروسه تعمیر در زمان کوتاه‌تری انجام میشه. یکی از هویه‌های هوشمند، هویه TS1200Aهست که به‌دلیل پیشرفته و دیجیتال بودن، لازمه تعمیرکار به تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A تسلط کامل داشته باشه؛ ازین‌رو ما در اینجا نحوه کار با این دستگاه رو به‌طور دقیق براتون شرح میدیم.

محتویات جعبه هویه TS1200A

همونطور که در ویدئو هم مشاهده کردین، به همراه این هویه کوئیک، چند لوازم جانبی کاربردی هم برای سهولت کار تعمیرکار عرضه میشه که به‌طورکلی محتویاتی که داخل جعبه این هویه هست شامل: پایه هویه، دستگاه اصلی هویه، دسته هویه و یه سری وسیله دیگه نظیر سیم اتصال به زمین، نوک هویه سرکج و یه پد نسوز میشه.

لوازم هویه دیجیتال کوییک TS1200A

مزیت‌های هویه دیجیتال کوییک TS1200A

  • نوک هویه دیجیتال کوییک TS1200A خشابی هست و یکی از مزیت‌های فوق‌العاده این دستگاه محسوب میشه. مزیتی که نوک هویه خشابی داره اینه که هر مدلش المنت متناسب با ساختار خودش رو داره و همین باعث افزایش طول عمر و دقت عملکرد هویه میشه. همچنین تعویض این مدل نوک هویه خیلی آسون و راحته.
  • مزیت دیگه‌ای که این دستگاه داره، اینه که قرار گرفتن سنسور در نوک هسته حرارتی هویه موجب میشه خیلی سریع و دقیق دما نشون داده بشه و تلورانس دمایی اون فقط 2 درجه باشه.

نوک هویه دیجیتال کوییک TS1200A

  • این دستگاه به حالت استندبای مجهزه که حالت استندبای باعث میشه نوک هویه، المنت و بقیه اجزای دستگاه دچار فرسودگی کمتری بشن.
  • در این مدل هویه، نهایتاً 8 ثانیه طول میکشه تا دستگاه از حالت استندبای خارج بشه و به دمای تعیین شده برسه.
  • هویه دیجیتال TS1200A یه محافظ داره که از اتفاقات ناشی از الکتریسیته در قطعه مدنظر جلوگیری میکنه.
  • همچنین از دیگر ویژگی‌های این دستگاه میشه به مقاوم بودن اون در برابر رطوبت اشاره کرد.

نحوه کار با بخش تنظیمات هویه TS1200A

اگر دو تا از کلیدای بالایی رو نگه دارین به تنظیمات دستگاه وارد میشین که می‌تونین بدین صورت تنظیمات رو شخصی‌سازی کنین:

  • گزینه اول، ESD Test هست که به تخلیه الکترواستاتیکی مربوط میشه. لازمه که این گزینه فعال بشه و کابل اتصال به زمین هم وصل باشه.

آموزش تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A

  • از گزینه Unit هم می‌تونین واحد دمایی رو تعیین کنین.

آموزش تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A

  • از قسمت Sleep، میشه این وضعیت رو غیرفعال کرد و یا تعیین کرد که بعد از چه مدت بلااستفاده موندن، دستگاه وارد حالت Sleep بشه؛ البته توجه داشته باشین که غیرفعال کردن این وضعیت توصیه نمیشه!

آموزش تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A

  • از بخش Alarm Temp، میشه محدوده دمای تعیین شده برای آلارم تغییر ناگهانی دما رو تغییر داد تا متوجه تغییر دما بشین و اینجوری از آسیب دیدن قطعه موبایل جلوگیری کنین.

آموزش تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A

  • با انتخاب Key Tone هم میشه صدادار و یا بی‌صدا بودن کلیدها رو انتخاب کرد.

آموزش تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A

  • با رفتن به بخش Password می‌تونین برای این دستگاه رمز بذارین تا تنظیمات این هویه Quick کاملاً شخصی‌سازی شده باقی بمونه.

آموزش تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A

نکات مهم درباره کانال‌های دمایی هویه TS1200A

مهم‌ترین مواردی که باید درباره تنظیمات این هویه بدونین اینه که:

  • برای ذخیره کردن تنظیمات دمایی، 3 کانال وجود داره.

آموزش تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A

  • محدوده دمایی این هویه بین 200 تا 480 درجه سانتی‌گراد هست و در صورت عدم‌استفاده به حالت استندبای میره.

آموزش تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A

  • برای جابجایی بین کانال‌ها میشه به‌راحتی با نگه‌داشتن کلید هر کانال، تنظیماتش رو عوض کرد.
  • توی کانال سوم می‌تونین تعیین کنین که تو یه بازه زمانی از یه دما به دمای دیگه‌ای بره و با زدن (1) و رفتن روی هر گزینه (با کلیدهای مثبت و منفی)، مقادیر رو تغییر بدین.

آموزش تنظیمات هویه دیجیتال کوییک TS1200A

خلاصه اینکه…

هویه Quick TS1200A یکی از بهترین هویه‌های دیجیتال و حرفه‌ای برای تعمیرکاران موبایل محسوب میشه. محدوده دمایی این دستگاه بین 200 تا 480 درجه سانتیگراده و دارای سه کانال مجزا برای تنظیم سه دمای متفاوته. ازجمله ویژگی‌های این هویه رومیزی کوییک، داشتن نوک هویه خشابی، حالت استندبای و سنسور دما هست. این هویه تک‌کاره از برند کوییک دارای عملکرد لمسی، سنسور دمایی مجزا، سیستم بازیابی حرارتی سریع، سیستم قطع‌کننده در شرایط اضطراری و صفحه نمایش دیجیتاله و هر آنچه برای تغییر تنظیمات این هویه لازمه در این مطلب به اون اشاره کردیم.

شما همکاران گرامی می‌تونین برای خرید هویه دیجیتال کوییک TS1200A و سایر ابزار تعمیرات موبایل با قیمت همکاری، به‌راحتی از وبسایت Rmgsm اقدام کنین و محصول خریداری شده رو هرکجای کشور که باشین، تحویل بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات