خرید از سایت صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌‌پذیر است
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

تا حالا واستون پیش اومده که خیلی سریع حجم اینترنت مودمتون تموم بشه و به این فکر کنین مگه چقدر از اینترنت استفاده می‌کنین که حجمتون به این سرعت تموم میشه؟ یکی از دلایل این اتفاق میتونه این باشه که افرادی بدون اطلاع شما به مودمتون وصل میشن و از اینترنت شما استفاده میکنن. یکی از راه حل‌هایی که با اون می‌تونین متوجه این قضیه بشین استفاده از اپلیکیشن کاربردی Fing هست.
این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS موجوده و شما به راحتی میتونین اون رو دانلود و نصب کنین. این نرم‌افزار قابلیت‌های زیادی داره؛ از جمله ‏نمایش MAC Address و کارخانه تولیدکننده دستگاه، ‏بررسی عملکرد شبکه از طریق Ping وTraceroute، ‏امکان جستجوی DNS خودکار، ردیابی دستگاه‌ها هنگام ورود و خروج از شبکه و… که با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می‌تونین دستگاه‌‌های متصل به شبکتون به جز اون دستگاه‌هایی که میشناسین رو تشخیص بدین و حتی اونا رو بلاک کنین. با تماشای این ویدئو، با این نرم‌افزار و نحوه عملکرد اون بیشتر آشنا میشین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات