به علت انبارگردانی از 14 الی 17 فروردین ثبت سفارش امکان‌پذیر نیست
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

ممکنه براتون پیش اومده باشه که گوشی‌تونو گم کرده باشین و یا ازتون دزدیده شده باشه. در این شرایط می‌تونیم از قابلیت کاربردی گوگل به نام Find My Phone استفاده کنیم. برای استفاده از این قابلیت تنها چیزی که لازم داریم یک اکانت Gmail هست. با استفاده از این قابلیت شما نه تنها می‌تونین موقعیت مکانی گوشی خودتون رو پیدا کنین، بلکه می‌تونین از راه دور به اطلاعات گوشی هم دسترسی داشته باشین و اونا رو پاک کنین.
برای استفاده از این قابلیت باید چندتا نکته رو در نظر داشته باشین؛ به عنوان مثال گوشی شما باید روشن باشه چون امکان ردیابی از طریق جیمیل زمانی که گوشی خاموش باشه وجود نداره و یااینکه اکانت گوگل شما باید در گوشی فعال باشه، دستگاه شما حتماً باید به اینترنت وصل باشه و در آخر اینکه مکان‌یاب یا همون GPS گوشی باید روشن باشه.
با تماشای این ویدئو با این قابلیت گوگل و نحوه راه‌اندازی اون بیشتر آشنا میشین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات