به علت انبارگردانی از 14 الی 17 فروردین ثبت سفارش امکان‌پذیر نیست
آخرین به‌روزرسانی 30-07-1402

ازجمله ابزار‌های مهم و کاربردی که توسط تعمیرکاران موبایل استفاده میشه، سپراتور‌ و پد‌ حرارتی هست. با کمک این ابزار تعمیرات موبایل، می‌توان فرآیند جداسازی بعضی از قطعات موبایل مانند: گلس، تاچ ال سی دی و… رو انجام داد. اما این دو ابزار تفاوت‌هایی باهم دارن که توجه به این تفاوت‌ها باعث میشه شما متناسب با کاری که قراره انجام بدین، اونی رو که براتون مناسبه انتخاب کنین. با تماشای ویدئویی که در ادامه قرار داره، می‌تونین با تفاوت‌های بین سپراتور و پد‌های حرارتی بیشتر آشنا بشین و درنتیجه هنگام خرید لوازم تعمیرات موبایل بهترین انتخاب رو داشته باشین.

ویژگی‌های دستگاه سپراتور

  • پمپ مکش سپراتور

همونطور که در ویدئو هم مشاهده کردین، یکی از بزرگترین تفاوتایی که سپراتور با پد حرارتی داره، داشتن پمپ مکشه. درواقع این مکش قوی سپراتور باعث میشه که هنگام جدا کردن گلس از LCD یا تاچ از LCD با سیم مخصوص، گوشی تکون نخوره و گلس به راحتی جدا بشه. البته لازم به ذکر هست که سپراتورها علاوه‌بر قدرت مکش، از نظر جنس سطح گرمایشی و ابعاد دستگاه هم با هم متفاوتند که متناسب با نیاز تعمیرکار میتونه انتخاب بشه.

  • صفحه نمایش سپراتور

سپراتورها صفحه‌های گرمایشی متفاوتی دارن که در سایزهای 8 و 14 اینچی عرضه میشن و دماشون از صفر تا 100 و در برخی دیگه تا 140 درجه هم قابل تنظیمه که بهتره برای جلوگیری از آسیب به صفحه نمایش، از 80 تا 100 درجه تنظیم بشن؛ مثلاً در سپراتورهای سانشاین می‌تونیم با کلیدای اطراف اون دما رو تنظیم کنیم یا با زدن کلید پاور بدون حرارت کارمون رو انجام بدیم.

دستگاه سپراتور

ویژگی‌های دستگاه پد حرارتی

  • قابلیت حرارت دادن همزمان پدهای حرارتی

از ویژگی‌های برتر پد حرارتی تعمیرات موبایل، قابلیت همزمان حرارت دادن چند گوشیه که به دلیل ابعاد بزرگ این پدها، این کار به‌راحتی انجام میشه. این پدها، سیلیکونی و بسیار انعطاف‌پذیرن و هرچه حرارت زیاد باشه، LCD Touch و درب پشت، سنسور و دوربین‌ها آسیبی نمی‌بینه.

پد حرارتی

  • محفظه ابزار و صفحه نمایش پد حرارتی

اغلب پدهای حرارتی تعمیر موبایل، همانند پدهای سانشاین دارای صفحه نمایش کوچیکی هستند که می‌تونیم با دکمه‌های کناری، دمای پد رو از 0 تا 220 درجه تنظیم کنیم. همچنین علاوه‌بر دو پورت USB، روی پد، محفظه‌هایی برای قرار دادن ابزارهای کوچیک و پیچ گوشتی هم وجود داره.

دستگاه پد حرارتی

پس باتوجه به تفاوت‌‌های سپراتور و پد حرارتی که ذکر شد، اگر میخواین گلس یا تاچ رو از ال سی دی جدا کنین، سپراتور براتون مناسبه و اگر میخواین درب پشت و تاچ ال سی دی رو بدون آسیب حرارت بدین و جدا کنین، بهتره از پد گرم کننده تعویض ال سی دی و در پشت موبایل استفاده کنین. در ادامه، جدولی از مقایسه کامل این دو دستگاه رو براتون قرار دادیم تا با مشاهده اون بتونین برای خرید بهترین تصمیم رو بگیرین.

مقایسه پد حرارتی با سپراتور

شما همکاران گرامی می‌تونین جهت خرید سپراتور، خرید پد حرارتی و سایر ابزار و لوازم تعمیرات موبایل، از طریق سایت آر ام جی اس ام اقدام کنین. محصولات موجود در سایت همگی با قیمت همکاری عرضه میشن و شما می‌تونین سفارشتون رو در هر کجای کشور که باشین دریافت کنین. همچنین برای اطلاع از قیمت سپراتور، قیمت پد حرارتی و سایر ابزار و قطعات موبایل کافیه به صفحه محصول مدنظر رفته و قیمت روز رو مشاهده کنین.

پد حرارتی و سپراتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات