موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 6 اردیبهشت 1403 به‌روز است.
آخرین به‌روزرسانی 30-07-1402

حتماً تا حالا فیلم‌های تیک تاک (Tiktok) رو تو خیلی از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب دیدین. تیک‌ تاک اپلیکیشنی مشابه اینستاگرامه و اگر به آمار دانلود این اپلیکیشن نگاهی بندازین متوجه میشین که با داشتن حدود 1 میلیارد دانلود، برنامه تیک تاک جزو محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی محسوب میشه. اما نکته‌ای که باید در مورد اپلیکیشن تیک تاک بدونین اینه که ایران جزو کشور‌هایی هست که توسط این نرم‌افزار تحریم شده و به همین دلیل هنگام نصبش با چالش‌هایی مواجه میشیم. اما خوشبختانه می‌تونیم بگیم که نصب تیک تاک در ایران غیرممکن نیست و راه‌هایی برای استفاده از تمام قابلیت‌های اون مخصوصاً برای پلتفرم اندروید وجود داره که در ادامه با نحوه نصب تیک تاک برای هر دو پلتفرم اندروید و IOS آشنا میشین.

خب همونطور که گفتیم، یکی از راه‌های نصب تیک تاک و استفاده ازش در گذشته این بود که اول سیم کارتو بیرون می‌آوردیم، تیک تاک رو نصب و با اینترنت وای فای توی برنامه ثبتنام می‌کردیم و بعد سیمکارت رو وارد می‌کردیم؛ ولی این راه‌حل دیگه امروزه جواب نمیده و اپ از دسترس خارج میشه، مگر اینکه کلاً سیم کارت رو موقع استفاده از تیک تاک بیرون بیاریم، که این روش رو پیشنهاد نمیدیم!

نصب تیک تاک در ایفون

خب برای آموزش نصب تیک تاک در ایران، اول بریم سراغ نصب تیک تاک در گوشی آیفون. در مورد آیفون یه نکته وجود داره که نمیشه از تیک تاکی که تو اپ استور هست به‌طور معمولی استفاده کرد؛ چون تیک تاک ایرانی‌ها رو تحریم کرده و با هیچ فیلترشکنی هم نمیشه اونو دور زد. اما خب یکی از کارایی که میشه انجام داد، استفاده از نسخه وب تیک تاک هست که از دو طریق میشه ازش استفاده کرد. در روش اول کافیه VPN رو روشن کنیم و از طریق سافاری، تیک تاک رو سرچ کنیم. بعد از وارد شدن تو سایتش، با زدن آیکون پایین صفحه، منو رو باز می‌کنیم و با زدن گزینه Add To Home Screen و انتخاب یه اسم برای اون، تیک تاک رو به صفحه اصلی گوشی اضافه می‌کنیم.

آموزش نصب تیک تاک در آیفون

حالا هروقت بخوایم کافیه VPN رو روشن کنیم و با زدن آیکون تیک تاک، واردش بشیم. اما این روش محدودیتی که ایجاد میکنه اینه که نه می‌تونیم پست بذاریم، نه کسی رو فالو کنیم، نه پستا رو لایک کنیم، نه کامنت بذاریم؛ در کل فقط می‌تونیم پستارو ببینیم؛ در همین حد!

اما تو روش دوم می‌تونیم کارای بیشتری انجام بدیم. برای این کار کافیه به سایت تیک تاک بریم و تو سافاری _کنار لینک سایت_ آیکون AA رو بزنیم و گزینه request desktop website رو انتخاب کنیم و یا تو مرورگرای دیگه با زدن سه نقطه، گزینه desktop site رو انتخاب کنیم. اینجوری سایت تیک تاک به نسخه کامپیوتریش تبدیل میشه که باعث میشه بتونیم، بعد ساخت اکانت تیک تاک، هم پستارو لایک کنیم و کامنت بذاریم و هم افراد رو فالو کنیم. حتی می‌تونیم فیلمم توش آپلود کنیم. فقط هنوز قابلیت سرچ افراد رو نداره و نمی‌تونیم فیلمامون رو توش مثل نسخه موبایلی ادیت کنیم.

آموزش نصب تیک تاک در آیفون

البته اگر دوست دارین به دور از این دردسرها و تحریما از تیک تاک استفاده کنین، نسخه‌های ضدتحریم اون توی مارکت‌های ایرانی مثل سیب اپ و اناردونی وجود داره که تو اونا دیگه محدودیتی وجود نداره.

نصب تیک تاک در ایران برای اندروید

نحوه نصب تیک تاک در اندروید با آیفون کلاً متفاوته؛ چون هم می‌تونیم از نسخه وب استفاده کنیم و هم از نسخه‌های مود شده که فقط به فیلترشکن نیاز داره و به‌راحتی میشه باهاش کار کرد. پیشنهاد ما هم استفاده از نسخه مود شده تیکتاک هست چون همونطور که گفتیم نسخه وب محدودیتای زیادی داره.

برای دانلود و نصب نسخه مود شده، سایت و کانال‌های تلگرامی زیادی وجود داره که از بین اونا ما کانال تلگرام AppDuny رو انتخاب می‌کنیم که بعد از وارد شدن به کانال، کلمه تیک تاک رو سرچ می‌کنیم.

حالا شاید این سؤال پیش بیاد که کدوم نسخه‌های پیشنهادی توی کانال رو دانلود کنیم؟! باید توجه کنیم که دوتا نسخه Arm7 و Arm64 وجود داره که به ساختار CPU گوشیمون اشاره داره. برای اطلاع ازین مورد کافیه برنامه droid info رو دانلود کنیم. بعد از وارد شدن، از قسمت System، از بخش Processor، چیزی که جلوی Instruction Sets نوشته رو می‌بینیم. اینجا مقدارهای مختلفی بسته به CPU گوشیمون رو نشون میده که برای راحت‌تر شدن، می‌تونین از این جدولی که در ادامه تصویرش رو براتون قرار دادیم، استفاده کنین تا ببینین ساختار سی پی یو گوشی دقیقاً چیه تا بریم سراغ دانلود تیک تاک از تلگرام.

آموزش نصب تیک تاک در اندروید

خب حالا برمی‌گردیم به کانال تلگرام برای دانلود برنامه تیک تاک. جدیدترین نسخه این اپ مخصوص به خودمون رو دانلود و نصب می‌کنیم. حالا VPN رو روشن کرده و وارد برنامه میشیم. برای دفعات اول ممکنه پیام No Internet Connection بیاد، ولی با چندبار زدن روی گزینه Try Again، این مشکل حل میشه. حالا می‌تونیم به‌راحتی از تیک تاک استفاده کنیم.

اگر شما راه‌حل کاربردی دیگه‌ای برای راه‌اندازی تیک تاک سراغ دارین، حتماً تو کامنتا برامون بنویسین.

خرید قطعات ریز و درشت موبایل از آر ام جی اس ام
خرید عمده انواع باتری موبایل

2 دیدگاه برای “آموزش نصب تیک تاک در ایران”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات