خرید صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌پذیر است
موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 17 شهریور 1403 به‌روز می باشد

اخیراً در رویداد آنپکد (Samsung Unpacked 2024) اختصاصی سامسونگ، در کنار معرفی محصولات و نوآوری‌های جدید خود، از دو گوشی گلکسی زد فلیپ 6 (Galaxy Z Flip 6) و گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) نیز رونمایی کرد. این پنجمین سری از رونمایی گوشی‌های تاشوی سری فلیپ سامسونگ است که با قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری جدید رونمایی شده است.

البته به یک مورد توجه داشته باشید؛ از آن‌جایی که سامسونگ گوشی زد فلیپ 2 را عرضه نکرده و بعداز ۵G، از زد فلیپ 3 رونمایی کرده، در حقیقت زد فلیپ 6، پنجمین نسل از گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سبک فلیپ می‌باشد.

معرفی مختصر درباره گوشی تاشوی زد فلیپ 6

این گوشی یکی از زیباترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ در نوع خودش به حساب می‌آید که طراحی ظاهری آن قابل‌توجه است. از نظر کیفیت هم نسبت به گوشی‌های سری قبل، کیفیت و مقاومت بیشتری پیدا کرده، به گونه‌ای که با تقویت کناره‌های لولای دستگاه، باعث شده تا گوشی در برابر شوک‌های ناشی از ضربه، مقاومت خوبی از خود نشان دهد. همچنین از لحاظ استانداردهای مبتنی بر ضد آب و ضد گرد و غبار بودن، از استاندارد IP48 پشتیبانی می‌کند که اولین گوشی در بین گوشی‌های تاشو به شمار می‌رود که به این ویژگی دست پیدا کرده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به مقاومت افزایش یافته 10 درصدی فریم آلومینیومی در مقابل خط و خش و نیز بهبود یافتن چین‌خوردگی وسط نمایشگر اشاره کرد.

درباره دوربین گوشی زد فلیپ 6 باید گفت دوربین بسیار قدرتمندی دارد. برای این گوشی دوربین 50 مگاپیکسلی _همان دوربین به کار رفته در s24_ با قابلیت فوکوس خودکار پیکسل دوگانه، گشودگی دیافراگم f/1.8، لرزش‌گیر اپتیکال حرفه‌ای و میدان دید ۸۵ درجه‌ای در نظر گرفته شده است.

همچنین پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت استفاده از هوش مصنوعی Suggested Replies، پشتیبانی از 4 ویجت جدید در نمایشگر ثانویه، پشتیبانی و ارائه آپدیت تا 7 سال توسط سامسونگ، حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور، سیستم خنک‌کننده بهبود یافته مبتنی بر محفظه بخار و… از دیگر ویژگی‌های این گوشی تاشوی سامسونگ به حساب می‌آید.

گوشی زد فلیپ 6 سامسونگ

معرفی مختصر درباره گوشی تاشوی زد فولد 6

این گوشی حدود 14 گرم از گوشی نسل قبل سبک‌تر شده و از لحاظ ضخامت هم با گوشی باریک‌تری روبرو هستیم که تجربه کاربری بهتری ارائه می‌دهد. گوشی زد فولد 6 نسبت به نسل قبل کمی عریض‌تر شده و این در حالیست که طول کمتری دارد. نمایشگر اصلی از نظر ابعاد تغییری نکرده و همچنان ۷٫۶ اینچی است ولی وضوح نمایشگر نسبت به قبل بیشتر شده است.

این گوشی همانند زد فلیپ6 در آن ساختار ریلی دوگانه با یک لبه تاشدنی محکم بکار رفته که از لحاظ مقاومت بهتر شده است. همچنین لایه‌های تقویت‌کننده روی صفحه نمایش اصلی علاوه‌بر استحکام بخشیدن، چین‌خوردگی‌های نمایشگر را هم کاهش داده است.

در ساخت این گوشی و زدفلیپ 6، از مس و طلای بازیافتی استفاده شده و جعبه‌های این دو گوشی نیز از کاغذهای بازیافتی تولید شده‌اند که سامسونگ سعی کرده با این انتخاب، به محیط زیست توجه خود را نشان دهد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI مثل Photo Ambient، پشتیبانی از S Pen، نمایشگر بزرگ، مجهز بودن به چت بات Gemini، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، دوربین زاویه عریض 50 مگاپیکسلی، رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 و… اشاره کرد.

گوشی زد فولد 6 سامسونگ

این دو گوشی از 24 جولای (3 مرداد) به‌صورت عمومی عرضه می‌شوند که گوشی Z Fold 6 در3 رنگ صورتی، نقره‌ای و سرمه‌ای و Z Flip 6 در چهار رنگ زرد، آبی، نقره‌ای و سبز در دسترس قرار می‌گیرد؛ البته دو رنگ سفید و مشکی این دو گوشی را می‌توان از طریق وبسایت سامسونگ به‌صورت آنلاین خریداری کرد که تقریباً هر دو حدود 100 دلار نسبت به سری قبل خود گران‌تر شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات