به علت انبارگردانی از 14 الی 17 فروردین ثبت سفارش امکان‌پذیر نیست
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

ممکنه براتون پیش اومده که موقع خواب خواستین گوشیو به شارژ بزنین، ولی خب اینجوری گوشی باید مدت زیادی به برق متصل بمونه که باعث آسیب به گوشی میشه!

درسته که گوشیای جدید به صورت خودکار بعد شارژ کامل جریان ورودی رو قطع می‌کنن اما اگه برای زمان طولانی تو شارژ باشن، بعد قطع خودکار، با کم شدن حتی یه درصد شارژ، جریان برق دوباره وصل میشه. این قطع و وصلی جریان به صورت مکرر می‌تونه به آی سی شارژ و باتری آسیب برسونه. حالا راه حل چیه پس؟! ما تو این ویدئو مبدل و محافظ برق تایمردار هادرون مدل P102 رو بهتون معرفی می‌کنیم. هادرون یکی از برندهای موفق در عرضه لوازم جانبی گوشی است که با طراحی‌های زیبا و خلاقیت توانسته طرفداران زیادی را به سمت محصولات خود جذب کند. این محافظ دیجیتالی هوشمند ویژگی 3 دستگاه رو همزمان داره؛ هم یه محافظ برقه، هم یه مبدله و هم یه تایمر که با تماشای این ویدئو با مبدل و محافظ برق هوشمند تایمردار Hadron P102 بیشتر آشنا میشین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه.

ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و موبایل داریم که اگر به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل و… علاقه‌مندین، یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات