موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 5 اردیبهشت 1403 به‌روز است.
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

شیائومی (Xiaomi) جزو یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین برند‌های گوشی هوشمنده که می‌تونیم این برند رو جزو پرفروش‌‌ترین‌ها هم به حساب بیاریم. این گوشی‌ها دارای قابلیت‌ها و امکانات کاربردی‌ای هستن که دونستن اونا می‌تونه استفاده از این گوشی‌ها رو برای ما راحت‌تر کنه.
یکی از این قابلیت‌ها دکمه شناور شیائومی یا همون Quick Ball هست. این قابلیت در واقع نوعی میانبره که شما می‌تونین برای انجام سریع کارها‌ی روتینی که با گوشی انجام میدین؛ مثل گرفتن اسکرین شات (Screen Shot) از اون استفاده کنین.
قابلیت بعدی Button Shortcuts هست که به شما این امکان رو میده برای انجام کار‌های مختلف مثل باز کردن دوربین، کلید مخصوص تعریف کنین؛ مثلا می‌تونین تعریف کنین که با دوبار فشار دادن کلید پاور، برنامه دوربین باز بشه.
با تماشای این ویدئو با نحوه فعالسازی و جزئیات کار با این قابلیت‌ها تو گوشی‌های شیائومی بیشتر آشنا میشین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات