خرید از سایت صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌‌پذیر است
آخرین به‌روزرسانی 24-10-1402

تا حالا شده خواسته باشین صدایی رو باکیفیت ضبط کنین اما بعد متوجه بشین که صدای ضبط شده نویز داره؟ نویز پس زمینه صدا میتونه عامل آزاردهنده‌ای باشه و باعث حواس‌پرتی شنونده بشه و حس خوبی موقع شنیدن صدا برای مخاطب ایجاد نکنه.
یکی از راه حل‌هایی که برای برطرف کردن این مشکل وجود داره، استفاده از اپلیکیشن‌هایی هست که به راحتی میتونین اونارو روی گوشیتون نصب کنین؛ این اپ‌ها هم برای اندروید و هم برای IOS موجوده. برای گوشی‌های اندرویدی به راحتی میتونین نرم‌افزار Lexis Audio Editor رو از گوگل پلی دانلود کنین. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای داره و به راحتی میتونین با اون کار کنین. برای IOS هم میتونین اپلیکیشن Wavepad رو از اپ استور دانلود کنین. بعد از دانلود و نصب این اپلیکیشن‌ها کافیه فایل صوتی مورد نظرتون رو به برنامه بدین و فقط با چندتا حرکت ساده، نویز صدا رو از بین ببرین.
در ادامه با تماشای این ویدئو یاد میگیرین که چطوری به سادگی از این اپلیکیشن‌ها استفاده کنین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات