خرید از سایت صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌‌پذیر است
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

کیفیت دوربین گوشی تلفن همراه شاید جزو یکی از پارامتر‌هایی هست که واسمون خیلی مهمه و همیشه بهش توجه می‌کنیم. جالبه بدونین برای اینکه بتونین کیفیت دوربین گوشیتونو بهبود بدین و عکس‌های باکیفیت‌تری نسبت به قبل بگیرین، راه‌‌حل‌هایی وجود داره.
بعضی از این راهکارها خیلی ساده هستن؛ مثلاً اینکه سعی کنین برای عکس گرفتن تا جایی که ممکنه از نور طبیعی مثل خورشید یا حتی آتش استفاده کنین. استفاده از این نور‌ها باعث میشه عکس خیلی طبیعی تر و با کیفیت تر به نظر برسه.
راه حل بعدی برای افزایش کیفیت دوربین گوشی، اینه که از تنظیمات خود دوربین برای افزایش کیفیت استفاده کنین: مثل HDR یا Pro mode. همچنین می‌تونین از اپلیکیشن‌های مختلفی استفاده کنین. به عنوان مثال با استفاده از اپلیکیشن Pixitica می‌تونید با تنظیماتی مثل بالانس سفیدی، ایزو، فوکوس و… کیفیت عکس رو افزایش بدین یا اون رو ادیت کنین؛ البته این نرم‌افزار فقط برای اندرویده و برای IOS هم می‌تونین از اپلیکیشن Promovie استفاده کنین.


امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات