خرید از سایت صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌‌پذیر است
آخرین به‌روزرسانی 28-08-1401

شاید براتون پیش اومده باشه که ماوس یا کیبوردتون خراب شده باشه یا اینکه مثلا بخواین کامپیوتر خودتون رو از فاصله دور کنترل کنین. با یه جست‌وجوی ساده میتونین برنامه‌های متعددی پیدا کنین که به راحتی با اونا کامپیوتر رو توسط گوشی کنترل کنین. این برنامه هم برای سیستم عامل اندروید و هم IOS وجود داره و شما میتونین به صورت رایگان اونا رو دانلود و ازشون استفاده کنین. یکی از این برنامه‌ها Remote Mouse هست که به راحتی میتونین اون رو از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنین.
نکته‌ای که باید بهش توجه داشته باشین اینه که این برنامه هم باید روی گوشی و هم روی کامپیوترتون نصب باشه که میتونن نسخه ویندوز رو از سایت www.remotemouse.com دانلود کنین.
نکته‌ دیگه‌ای که باید بهش توجه داشته باشین اینه که گوشی و رایانه‌تون باید به یه شبکه متصل باشن؛ به عنوان مثال باید به یه مودم بیسیم یا باسیم وصل باشن. با تماشای این ویدئو با جزئیات بیشتری درباره راه‌اندازی و کار کردن با این نرم‌افزار آشنا میشین.

امیدواریم این ویدئو واستون مفید بوده باشه
ما تو مجله وبسایتمون، یه بخش ویژه برای ویدئوهای مربوط به دنیای تکنولوژی و تازه‌های موبایل داریم که اگر شما هم به جدیدترین اخبار تکنولوژی، ترفندهای موبایلی، آشنایی تخصصی و آموزش کار با لوازم تعمیرات موبایل، دانستنی‌های فناوری و… علاقه‌مندین، حتما یه سر به این بخش بزنین. همچنین می‌تونین ما رو در پیج اینستاگرامی rmgsm.ir@ دنبال کنین. یادتون نره که نظراتتون رو هم با ما به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات