وبسایت Rmgsm عرضهکننده انواع قطعات، باتری و لوازم موبایل هست که شما همکاران گرامی و فعالان صنف موبایل میتونین بهراحتی محصول مدنظرتون رو از وبسایت خریداری کنین. ما در اینجا راهنمای جامع استفاده از وبسایت رو براتون آماده کردیم تا به تفکیک با همه مراحل آشنا بشین.
همکاران عزیز، فروش وبسایت ما مخصوص همکاران و فعالان صنف موبایله و محصولاتمون با قیمت همکاری به فروش میرسه؛ در نتیجه برای خرید از وبسایت لازمه فرآیند احراز هویت انجام بشه تا سطح کاربری شما ارتقا پیدا کنه و ثبت سفارش براتون امکانپذیر باشه.
همونطور که تو ویدئو هم بهش اشاره کردیم، برای ثبت نام، میتونین با رفتن به بخش حساب کاربری گزینه ثبت نام رو انتخاب کنین. بعد شماره موبایلتون رو وارد کرده و یکی از گزینههای «رمز عبور» یا «عضویت با کد تأیید» رو انتخاب کنین.
اگر گزینه «رمز عبور» رو انتخاب کنین، میتونین یه رمز برای حسابتون ایجاد کرده و ازین به بعد هر موقع خواستین وارد وبسایت بشین، از همین رمز استفاده کنین. اما اگر گزینه «عضویت با کد تأیید» رو انتخاب کنین، یه کد یکبار مصرف برای شمارهای که وارد کردین ارسال میشه. حالا کافیه اون رو در قسمت کد تأیید وارد کنین؛ البته در این روش دیگه نیازی به تعریف رمز عبور ندارین!
بعد از این مرحله، وارد بخش احراز هویت میشین که حتماً ابتدا اون نکاتی که بالای صفحه درج شده رو مطالعه کنین.
حالا بخشهای مشخصات رو به ترتیب پر کنین:
توجه: اگر در جایی غیر از فروشگاه فعالیت میکنین، میتونین نوع کاری که انجام میدین رو به همراه محل کارتون وارد کنین؛ مثلاً بنویسین: تعمیر موبایل در منزل
توجه: اگر شماره ثابت ندارین میتونین همون شماره موبایلتون رو وارد کنین.
از گزینه «انتخاب فایل» هم میتونین عکس رو بارگذاری کنین.
توجه داشته باشین عکسی که آپلود میکنین حتماً باید این سه ویژگی رو داشته باشه:
در نظر داشته باشین مواردی که جلوی اونا کلمه «ضروری» ذکر شده حتماً باید تکمیل بشه وگرنه امکان ارتقای سطح کاربری براتون وجود نداره!
همونطور که اشاره کردیم، فروش وبسایت ما صرفاً مخصوص فعالان صنف موبایله؛ ازینرو لازمه تأیید اطلاعات وارد شده رو انجام بدین تا همکاران ما فرآیند صحتسنجی احراز هویت رو آغاز کنن. پس عبارتی که در ادامه نوشته شده رو مطالعه کنین و تیک تأیید رو بزنین.
در نهایت هم روی گزینه ارتقای سطح کاربری بزنین تا مراحل احراز هویت از سمت شما به پایان برسه.
بعد از اتمام این مراحل، شما به پنل کاربری دسترسی دارین و میتونین علاوهبر مشخصات خودتون، بخشهای دیگه رو هم از این پنل مشاهده کنین.
اگر از حسابتون خارج شدین یا از دستگاه دیگهای خواستین به حسابتون وارد بشین، کافیه از بخش حساب کاربری روی گزینه ورود بزنین.
و اگر از موبایل استفاده میکنین، کافیه فقط بخش حساب کاربری رو انتخاب کنین.
حالا شماره موبایلتون رو وارد کرده و سپس با استفاده از رمز عبور یا کد تأیید یکبار مصرف به حسابتون وارد بشین.
فراموشی رمز عبور یکی از چالشهایی هست که گاهی کاربران برای ورود به سایت با اون مواجه میشن؛ در ادامه بهصورت گامبهگام، مراحل بازیابی رمز عبور رو بیان میکنیم.
همونطور که در بخش «ثبتنام و احراز هویت» هم گفتیم، فروش وبسایت ما مخصوص همکاران و فعالان صنف موبایله و محصولاتمون با قیمت همکاری به فروش میرسه؛ در نتیجه برای خرید از وبسایت لازمه فرآیند احراز هویت انجام بشه تا سطح کاربری شما ارتقا پیدا کنه و ثبت سفارش براتون امکانپذیر باشه.
ازینرو برای ثبت نام، میتونین با رفتن به بخش حساب کاربری گزینه ثبتنام رو انتخاب کنین و با وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور و کد تأییدی که براتون SMS میشه، به حسابتون وارد بشین.
راههای بازیابی رمز عبور
هربار برای ورود به حساب کاربری، لازمه مشخصات کاربری رو وارد کنین؛ اما اگر با فراموشی رمز عبور مواجه شدین، 2 راه برای ورود به حساب کاربری دارین:
2. از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنین و پسورد رو تغییر بدین.
مراحل بازیابی رمز عبور
مثل مراحل ورود به حساب، با انتخاب آیکون آدمک (و زدن گزینه ورود به حساب در حالت کامپیوتر)، وارد صفحه ورود به حساب بشین. حالا شماره موبایلی که باهاش حسابتون رو ایجاد کردین وارد کرده و روی گزینه «ادامه دهید» کلیک کنین.
تو این بخش رو گزینه “رمز عبور را فراموش کردهاید” کلیک کنین.
بعد شماره داخل فیلد رو چک کنین که با شمارتون تطبیق داشته و گزینه “ادامه دهید” رو انتخاب کنین.
الان یه پیام براتون ارسال میشه که توی اون یه کد تأیید نوشته شده. اون رو تو فیلد این صفحه وارد کنین.
از اینجا یه رمز عبور جدید وارد کنین و برای اعمال تغییر رمز عبور حساب کاربری، گزینه «ادامه دهید» رو بزنین.
حالا ازین به بعد میتونین با همین روز عبور، وارد حساب کاربری خودتون بشین.
اگر در فرآیند بازیابی رمز عبور به مشکل برخوردین، میتونین با پشتیانی وبسایت از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی (03536297000) و یا واتساپ (09336297000) در ارتباط باشین.
یکی از مواردی که تو بحث خرید خیلی میتونه به خریدار کمک کنه، سریع پیدا کردن محصول موردنظر از طریق سرچ تو وبسایته. ما در ادامه تموم مواردی که برای سرچ محصول در وبسایتمون رو باید در نظر داشته باشین، بهتون توضیح میدیم.
همونطور که مشاهده کردین، شما در هر قسمتی از وبسایت که باشین، فیلد سرچ در بالای صفحه قرار داره و تو گوشی هم با زدن آیکون ذرهبین در قسمت پایین صفحه، میتونین منوی سرچ رو باز کنین.
بهترین مدلی که میتونین سرچ کنین و دقیقترین نتیجه رو بگیرین اینه که هنگام سرچ به ترتیب نوع کالا، برند و مدل رو وارد کنین تا زیر فیلد سرچ، کالای موردنظر بهتون نشون داده بشه.
فقط باید چند نکته رو برای سرچ محصول در نظر داشته باشین:
مطمئن بشین زبان کیبوردتون فارسی یا انگلیسی باشه چون اگر محصولی رو مثلاً با زبان عربی سرچ کنین، نتیجه مناسب براتون نمایش داده نمیشه.
توجه داشته باشین که هنگام سرچ، از نیمفاصله استفاده نکنین.
نام محصولات مثل ال سی دی، آی سی، تاچ اسکرین و موارد دیگه، به هم چسبیده نوشته نشه و با فاصله سرچ بشه. بهطورکلی فرمتشون مثل موارد داخل وبسایت باشه تا جستوجوگر وبسایت بتونه براتون پیدا کنه وگرنه اگر مثلاً تایپ کنین: آیسی، ال سیدی و… نتیجهای براتون نمایش داده نمیشه.
بهتره مدل محصول مورد نظرتون رو بهصورت انگلیسی سرچ کنین تا نتیجه بهتری داشته باشه مثل: A10S یا A12. البته در صورت نیاز میتونین دستهبندی و برند محصولات سایت رو هم بهصورت انگلیسی سرچ کنین مثل: lcd، ic، battery و… .
برای اینکه سریعتر به محصول دلخواهتون برسین بهتره که مدل رو کامل سرچ کنین؛ مثلاً: تاچ ال سی دی سامسونگ A10S A107 یا تاچ ال سی دی سامسونگ A12 A125.
برای سرچ آی سی، بهتره مدل فنی آی سی رو بدون فاصله سرچ کنین تا نتیجه مورد نظرتون نمایش داده بشه.
بعضی قطعات با بعضی مدل گوشیهای دیگه هم سازگاری دارن که ممکنه در وبسایت ما هنگام سرچ، محصول مورد نظرتون رو در کادر پیشنهادی سرچ ببینین. مثلاً میشه از تاچ ال سی دی y6 2019 برای گوشی y6s ،y6 prime 2019 و honor 8a استفاده کرد. پس اگر شما تاچ ال سی دی y6s رو سرچ کنین، میتونین در قسمت نتایج نام کالای مدنظرتون رو که در کادر نمایش داده میشه، ببینین.
برای سرچ کردن باتری موبایل، میتونین علاوهبر استفاده از مدل گوشی، از مدل فنی هم استفاده کنین.
هنگام انتخاب محصولات به کیفیت و رنگ که در صفحه محصول قرار داره توجه کنین تا بتونین دقیقاً محصول مورد نظرتون رو سفارش بدین.
اولین کاری که میتونین انجام بدین اینه که در پایین بخش نتایج جستجو، روی گزینه مشاهده همه بزنین تا تموم نتایج مربوط به سرچ رو مشاهده کنین.
ممکنه بعضی از محصولات با اون نامی که شما میشناسین در وبسایت وجود نداشته باشه؛ در نتیجه میتونین اگر اصطلاح رایج دیگهای داره اون رو سرچ کنین؛ مثلاً به جای سرچ سوکت شارژ سامسونگ T225، عبارت کانکتور شارژ سامسونگ T225 رو سرچ کنین. البته میتونین از قسمت دستهبندیهای منوی وبسایت، نام درست کالا رو پیدا کنین و سپس به کمک مدل، اون رو سرچ کنین.
در نهایت اگر با انجام هرکدوم از این موارد به نتیجهای نرسیدین، میتونین از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی (03536297000) و یا واتساپ (09336297000) با پشتیبان سایت در ارتباط باشین.
برای خرید از وبسایت آر ام جی اس ام لازمست 3 گام مهم رو طی کنین تا بتونین در سریعترین زمان ممکن کالای مدنظر خودتون رو سفارش بدین. ما تو این ویدئو بهطور کامل و دقیق تموم این مراحل رو توضیح دادیم تا بهترین تجربه خرید رو داشته باشین.
خب همونطور که تو ویدئو هم بهش اشاره کردیم، خرید از وبسایت آر ام جی اس ام فقط مخصوص همکاران و فعالان صنف موبایله و لازمه که حتماً مراحل احراز هویت رو انجام داده باشین تا بتونین از سایت ما کالای مدنظرتون رو بهراحتی خریداری کنین.
گام اول: جستجوی کالا در وبسایت
اولین قدم برای خرید از وبسایت، پیدا کردن کالای موردنظر تو سایته. شما میتونین محصولی که میخواین رو از طریق جستجو در وبسایت و یا از دستهبندیها پیدا کنین. البته برای اینکه سریعتر محصول دلخواهتون رو پیدا کنین، میتونین ویدئوی آموزشی نحوه جستجوی کالا رو که در این زمینه تهیه کردیم، مشاهده کنین.
گام دوم: انتخاب محصول و افزودن به سبد خرید
بعد از پیدا کردن محصول، با زدن کلیدهای مثبت و منفی یا کلیک روی عدد و وارد کردن عدد دلخواه، تعداد کالای مدنظر رو انتخاب کرده و سپس با کلیک روی گزینه افزودن به سبد خرید، اونا رو به سبد خرید اضافه کنین.
برای این کار تو گوشی هم کافیه رو گزینه خرید محصول بزنین.
اگرم میخواین به تعداد زیاد و عمده محصولی رو خریداری کنین، کافیه به صفحه خرید عمده سر بزنین. تو صفحه خرید عمده، تموم مراحل و شرایطی که برای خرید عمده محصولات لازمه گفته شده.
با افزودن به سبد خرید، پیام اضافه شدن به سبد خرید بهتون نشون داده میشه. حالا با انتخاب آیکون سبد خرید در بالای صفحه (که در گوشی پایین صفحه قرار داره)، میتونین محصولاتی که در سبدتون هست به همراه تعداد و قیمت رو مشاهده کنین.
حالا گزینه مشاهده سبد خرید رو انتخاب کنین.
تعداد هر محصول رو از اینجا هم میشه تغییر داد و با زدن گزینه ضربدر هم میشه محصول رو از سبد حذف کرد.
برای حذف محصول تو موبایل هم کافیه روی گزینه مشاهده سبد خرید بزنین و تعداد کالا رو صفر کنین و یا بعد از زدن آیکون سبد خرید، گزینه حذف رو انتخاب کنین.
اگر برای خرید کد تخفیف بهتون تعلق گرفته هم میتونین اون رو در قسمت مشخص شده وارد کنین.
گام سوم: تسویه حساب
اگر از محصولاتی که تو سبد خریدتونه مطمئن هستین، رو گزینه تسویه حساب بزنین و اقدامات نهایی برای پرداخت رو انجام بدین. اما اگر میخواین چیز جدیدی به سبد اضافه کنین، هنوز میشه با زدن گزینه خرید محصولهای دیگر، این کار رو انجام بدین.
صفحه تسویه حساب شامل چند بخش میشه. اول شما باید فیلدهای قسمت “صورت حساب و حمل و نقل” رو تکمیل کنین که پر کردنشون ضروریه.
بعد اگر خواستین در قسمت توضیحات تکمیلی، هر نکتهای که لازمه رو بابت سفارشتون بنویسین.
حالا در قسمت “سفارش شما” میتونین تعداد محصولاتی که سفارش دادین رو به همراه سایر مشخصات مشاهده کنین.
روش ارسال رو هم در ادامه انتخاب کرده و توضیحاتی که درباره اون نوشته شده رو حتماً مطالعه کنین.
حالا روش پرداخت موردنظرتون رو انتخاب کنین و گزینه پذیرش شرایط و مقررات و سپس ثبت سفارش رو بزنین تا به صفحه درگاه پرداخت منتقل بشین.
بعد از پرداخت، به صفحه فاکتور خرید انتقال داده میشین که نشون میده سفارش شما ثبت شده و جزئیات سفارش رو میتونین ببینین.
در آخر هم پس از پرداخت موفق، پیامکی براتون ارسال میشه که میگه سفارش شما با موفقیت ثبت شد.
1. بعد از خرید، وقتی بسته شما آماده و ارسال میشه، کد رهگیری سفارش (برای سفارشهای پست و تیپاکس) و یا شماره تماس رانندهای که بسته رو براتون میاره (برای سفارشهای شهرستان یزد) واستون پیامک میشه تا بتونین سفارشو پیگیری کنین.
2.اگر بنا به هر دلیل خواستین سفارشتون رو لغو یا مرجوع کنین، برای اطلاع از نحوه لغو و مرجوعی کالا میتونین ویدئوی راهنمای لغو و مرجوعی کالا رو مشاهده کنین.
3.اگر بابت گارانتی محصولات و موارد دیگهای که مربوط به خریدتونه سؤالی دارین، میتونین از صفحه “شرایط و قوانین” و “سؤالات متداول” به جوابتون برسین و در نهایت اگر باز هم نیاز به راهنمایی بیشتری داشتین، با پشتیانی وبسایت از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی (03536297000) و یا واتساپ (09336297000) در ارتباط باشین.
بعد از تکمیل فرآیند خرید، ممکنه به هر دلیلی بخواین سفارشتون رو لغو کنین یا بعد از اینکه سفارش به دستتون رسید، بخواین کالا مرجوع بشه. تو این ویدئو بهتون میگیم که چطوری میتونین یه سفارش رو لغو و یا مرجوع کنین.
روند درخواست لغو سفارش
اگر تصمیم به لغو سفارش گرفتین، میتونین از پنل کاربری و بخش سفارشات، وضعیت سفارشتون رو مشاهده کنین؛ اگر هنوز سفارش براتون ارسال نشده، امکان لغو سفارش براتون وجود داره.
برای لغو سفارش، درخواستتون رو از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی (03536297000) و یا واتساپ (09336297000) به پشتیبانی وبسایت اطلاع بدین.
بعد از لغو سفارش، مبلغ سفارش بهطور پیشفرض در بستانکاری شما قرار میگیره تا بتونین برای سفارشات بعدی ازش استفاده کنین. اما اگر میخواین مبلغ مستقیماً به حساب بانکیتون برگرده، کافیه بعد از هماهنگی با پشتیبانی، شماره کارتتون رو بفرستین تا وجه حداکثر بعد از 72 ساعت به حسابتون واریز بشه.
روند درخواست مرجوعی کالا
اگر بعد از اینکه سفارش به دستتون رسید، خواستین اون رو مرجوع کنین، کافیه نام و نام خانوادگی، لیست کالاهای مرجوعی، عکس از محصولات مورد نظر و دلیلی که میخواین اونا رو مرجوع کنین، تو واتساپ پشتیبانی به شماره 09336297000 برامون بفرستین.
درخواست مرجوعی شما توسط همکاران ما در واحد پشتیبانی وبسایت بررسی و نتیجه به شما اعلام میشه. در صورتی که مرجوع کردن کالا مورد تأیید قرار بگیره، میتونین کالاهای مرجوعی رو برای ما ارسال کنین. برای اطلاع از آدرس و راههای ارتباطی با ما هم کافیه به صفحه تماس با ما سر بزنین.
همچنین برای اطلاع از گارانتی محصولات میتونین هم از صفحه خود محصول و هم با مراجعه به صفحه شرایط و قوانین از شرایط گارانتی محصول مطلع بشین.
در نهایت اگر باز هم نیاز به راهنمایی بیشتری داشتین، با پشتیانی وبسایت از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی (03536297000) و یا واتساپ (09336297000) در ارتباط باشین.