خرید صرفا برای همکاران صنف موبایل امکان‌پذیر است
موجودی و قیمت کالاها تا تاریخ 21 آذر 1403 به‌روز می باشد

شرایط و قوانین

  • فروشگاه آر.ام.جی.اس.ام (Rmgsm) با تأکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وبسایت، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.
  • همچنین ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وبسایت ویرایش کنیم؛ لذا اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، مجموعه آر.ام.جی.اس.ام می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وبسایت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آن‌ها را در چارچوب فوق‌الذکر به این مجموعه اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
  • باید تأکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سوء استفاده یا مشکلات احتمالی، کاربر باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نماید.
  • مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هرگونه ادعا علیه تیم آر.ام.جی.اس.ام را از خود سلب می‌کند.
  • مجموعه ما هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ‌گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای فروشگاه آر.ام.جی.اس.ام وجود ندارد و کاربران علاوه‌بر اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وبسایت، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده‌اند.
  • همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران می‌رساند که این وبسایت همانند سایر وبسایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آن‌ها را می‌دهد. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، بدین منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید؛ اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی وبسایت rmgsm.ir با روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها، حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد تا از اطلاعات کاربران محافظت نماید و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتاً مسئولیت هرگونه سوء استفاده، به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و این مجموعه حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

در صورت وجود هرگونه سؤال، لطفاً از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

  • خرید از وبسایت آر ام جی اس ام فقط برای همکاران صنف موبایل امکان‌پذیر است و برای ثبت سفارش، باید فرآیند احراز هویت انجام گیرد. 
  • همکاران عزیز عضویت و احراز هویت شما به عنوان همکار طی فرآیندی خودکار، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد و همکاران ما بعد از صحت‌سنجی، نتیجه را به شما اطلاع می‌دهند.
  • جهت عضویت کافیست اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، نام فروشگاه، شماره تلفن و عکس کارت ویزیت یا نمای فروشگاه را _در فرم احراز هویت که در مرحله ثبت نام قرار دارد_ وارد نمایید.
  • شما می‌توانید فاکتور محصولات خود را با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، پرداخت نمایید.
  • انتخاب نحوه ارسال کالا به عهده مشتری می‌باشد. دریافت سفارشات داخل شهر یزد از طریق پیک و یا به صورت حضوری امکان‌پذیر است. سفارشات داخل استان یزد از طریق اتوبوس، اتوبوس واحد، تاکسی بین شهری و همچنین سفارشات برای مشتریان خارج از استان یزد از طریق تیپاکس، و پست پیشتاز ارسال می‌شود.
  • مسئولیت مشکلات احتمالی که در هنگام جابه‌جایی کالا برای محصول فروخته شده به وجود می‌آید بر عهده مشتری می‌باشد. 
    شما می‌توانید قوانین و سوالات متداول در مورد ارسال سفارشات و جبران خسارت توسط تیپاکس و پست را از طریق لینک‌های زیر مشاهده نمایید:

    سوالات متداول مربوط به تیپاکس 
    سوالات متداول مربوط به پست 

  • برای ارسال سفارشات توسط پست، در صورت ثبت سفارش تا ساعت 12، مرسوله شما در همان روز ارسال می‌گردد.
  • برای ارسال سفارشات توسط تیپاکس، در صورت ثبت سفارش تا ساعت 14، مرسوله شما در همان روز ارسال می‌گردد.
  •  برای مشتریان شهر یزد، در صورت ثبت سفارش تا ساعت 20 (پنجشنبه ها تا ساعت 18) ، امکان ارسال در همان روز وجود دارد.
  • در صورتی که آدرس و کد پستی به درستی وارد نشده باشد، مسئولیت ارسال کالا به آدرس اشتباه به عهده مشتری می‌باشد.
  • شما می توانید در پنل کاربری از بخش “سفارش‌ها” کد رهگیری مرسوله خود را مشاهده نمایید. همچنین اطلاعات مربوط به سفارش بعد از تحویل بسته به ناوگان مورد نظر، از طریق پیامک برایتان ارسال می‌گردد.
  • لغو یا مرجوعی سفارش بعد از ثبت سفارش فقط از طریق ارتباط با پشتیبانی به وسیله پیام‌رسان واتساپ امکان‌پذیر است. شما همکاران گرامی می‌توانید در پنل کاربری و از قسمت لغو و مرجوعی، دستورالعمل لغو و یا مرجوع کردن سفارشات خود را مشاهده نمایید.
  • هزینه مرجوع کردن کالا به عهده مشتری می‌باشد.
  • در صورتی‌که پردازش سفارش شما با مشکلی مواجه شود، کارشناس پشتیبانی جهت لغو سفارش با شما تماس خواهد گرفت و وجه پرداختی به طور کامل به شما عودت داده خواهد شد.

تذکر:

  • مدت زمان گارانتی محصولات در صفحه مربوط به محصول قید شده است. لطفا در هنگام خرید به آن توجه نمایید.
  • در صورت ارتقای سطح کاربری به همکار عمده فروش، مدت زمان گارانتی برای شما متفاوت می‌باشد.
  • به دلیل اینکه پلمپ کالا برای مشتری حائز اهمیت است، آن دسته از محصولاتی که گارانتی ” تست سلامت کالایی” دارند، تا 6 ماه پس از خرید امکان تست (در حضور مشتری) و در صورت عدم عملکرد صحیح محصول امکان مرجوعی برای آن‌ها وجود دارد؛ اما چنانچه فروشنده یا تعمیرکار بخواهد بعد از گذشت بیش از 6 ماه، کالای خریداری شده را مرجوع کند، لازم است ابتدا با کارشناس پشتیبانی هماهنگی‌های لازم را انجام داده و سپس نسبت به مرجوعی کالا اقدام نماید.

تاچ و ال سی دی:

  • این دسته کالایی فقط شامل گارانتی تاچ می‌باشد. در صورت کنده شدن لیبل گارانتی و برداشته شدن برچسب روی تاچ ال سی دی و همچنین پاک شدن مهر یا خرابی فلت و شکستگی کریستال گارانتی ابطال می‌شود.
  • تاچ ال سی دی‌های شرکتی شامل گارانتی نمی‌باشد.

ال سی دی تکی:

  • این دسته کالایی دقیقاً مشابه به دسته تاچ ال سی دی است و درصورت رعایت اصول و قوانین امکان گارانتی کالا وجود دارد.
  • لازم به ذکر است ال سی دی‌های لحیمی بدون گارانتی می‌باشند.

تاچ:

  • این دسته در صورتی که کالا آسیب فیزیکی ندیده باشد و یا مهر و برچسب آن مخدوش نشده باشد، شامل گارانتی (به مدت قید شده در صفحه محصول) می‌گردد.
  • لازم به ذکر است تاچ های لحیمی بدون گارانتی می‌باشند.

باتری:

  • هرگونه خرابی فلت، آی سی و تغییر ظاهری (بجز بادکردگی) شامل گارانتی باتری نمی‌گردد.

شارژر‌های دیواری (کلگی شارژ):
مواردی که منجر به ابطال گارانتی این دسته کالایی می‌گردد عبارتند از:

  • ولتاژ ورودی نادرست (در صورتی‌که منجر به آسیب ظاهری و بوی سوختگی شود)
  • مفقودی یا خرابی بسته‌بندی محصول
  • هرگونه آسیب که منجر به تغییر شکل ظاهری محصول گردد
  • لیبل گارانتی آسیب دیده یا کنده شود
  • توجه داشته باشید شارژر‌هایی مانند برند BW که دارای گارانتی مادام‌العمر هستند نیز در صورت رخ دادن هر کدام از موارد بالا، از گارانتی خارج می‌شوند.  

کابل:

  • کابل‌هایی که شامل گارانتی هستند در صورت آسیب‌دیدگی کانکتور و همچنین بدنه کابل از گارانتی خارج می‌شوند.

لوازم تعمیرات:

  • تمامی دستگاه های تعمیراتی نظیر هیتر، هیترهویه، لوپ و… قبل از ارسال تست شده و ویدئوی سلامت دستگاه تا ۱ ماه بعد از ارسال موجود می باشد و در نتیجه فاقد هرگونه گارانتی و مرجوعی است.
  • لوازم مصرفی و بقیه ابزارهای تعمیرات فاقد گارانتی می‌باشند.

گلس تعمیراتی و قاب و درب پشت:

  • درصورتی که محصول هیچگونه تغییر ظاهری نداشته باشد امکان مرجوعی وجود دارد.

فلت و برد شارژ:

  • این قبیل کالاها تحت شرایطی که لیبل گارانتی و مهر مخدوش نشده باشد و تغییری در شکل ظاهری محصول رخ نداده باشد امکان مرجوعی دارند.

آی سی‌ها:
شرایط گارانتی آی سی هارد کیفیت اورجینال عبارتست از:

  • عدم تغییر پروگرام
  • عدم نصب روی برد
  • آسیب ندیدن پایه‌ها
  • عدم تغییر وضعیت ظاهری
  • مخدوش نشدن لوگو و مهر گارانتی
  • تأیید تست سلامت کالا توسط فروشگاه

در صورتی که تمامی شروط قید شده رعایت شده باشد گارانتی معتبر می‌باشد.

آی سی هاردهای کیفیت نیو و استوک:

  • از لحاظ ظاهری و فنی (Write و Detect وRead) قبل از ارسال تست شده و از سالم بودن آی سی اطمینان داریم؛ لذا این کالاها فاقد گارانتی می‌باشند.
  • در صورتی که آی سی با شماره فنی اشتباه خریداری شده باشد، می‌بایست حتماً قبل از بازشدن پک بدون هیچ تغییر و دستکاری (به طوری که محصول ارسالی شرایط اولیه خود را داشته باشد) با فروشگاه هماهنگی‌های لازم انجام شود.
  • هیچگونه آی سی و هارد پس از نصب امکان مرجوعی ندارد.
  • آی سی‌های ریز از قبیل: آی سی صدا، پاور، سی پی یو و… فاقد گارانتی می‌باشند.

پاوربانک:
مواردی که منجر به ابطال گارانتی پاوربانک می‌شود عبارتست از:

  • وجود هرگونه آسیب فیزیکی و ظاهری و تغییر شکل
  • شکستگی پورت یا زنگ‌زدگی
  • نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به دستگاه
  • آب‌خوردگی و سولفاته شدن برد و سوکت‌های پاوربانک
  • استفاده از شارژرهای غیراستاندارد و تقلبی
  • نوسانات برق
  • اقدام به دستکاری و تعمیر حتی به صورت جزئی
  • تغییر شکل یا مخدوش شدن لیبل

در صورت رعایت شرایط ذکر شده (بر اساس نوع، مدت گارانتی و…) در صفحه محصول، کالا شامل گارانتی می‌باشد.

سایر قطعات ریز (انواع کانکتور، سوکت شارژ و…):

  • این قبیل محصولات به دلیل اینکه باید پروسه نصبشان به طور کامل انجام شود و تست آن‌ها با عملیات پرس، لحیم‌کاری و چسب‌کاری همراه است، لذا فاقد هرگونه گارانتی می‌باشد. اما چنانچه تعداد بالایی از یک محصول خریداری شود و یک عدد از آن روی کار نصب گردد، در صورت خرابی امکان مرجوعی مابقی (فقط در صورتی که روی کار نصب نشده باشند)، وجود خواهد داشت.

هدست و هندزفری‌ها:
شرایطی که منجر به ابطال گارانتی می‌شود عبارتست از:

  • هرگونه آسیب فیزیکی یا ظاهری
  • کامل نبودن و یا مخدوش بودن جعبه و متعلقات کالا (کیف، کابل، مبدل و…).
  • دستکاری و یا تعمیر کالا
  • نفوذ آب، گرد و غبار و یا هرگونه ماده شیمیایی ازجمله تمیزکننده‌ها به داخل دستگاه
  • استفاده از محصول خارج از استانداردهای تعریف شده (استفاده از پلیرها و پخش‌کننده‌های معیوب، غیر استاندارد و ناسازگار با کالا)

جستجو در سایت

راهنمای جستجوی کالا

دسته بندی ها

  • تاچ اسکرین سامسونگ
  • تبلت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات